ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش توله هاسکی های بسیار اصیل در رنگ های زیبا

فروش  توله هاسکی های بسیار اصیل در رنگ های زیبا

فروش توله هاسکی استثنایی با مدارک کامل شامل :
شناسنامه بهداشتی
واکسن خورده
انگل زدایی شده
با بیمه البرز
همراه با اموزش رایگان تربیت basic و مشاوره رایگان تربیتی با بیش از 10 سال سابقه...
از مجموعه ما دیدن فرمایید.
مرکز پرورش سگ های نگهبان با طولانی ترین سابقه در امور پرورشی دارای زیباترین و اصیل ترین مولد ها ی ژرمن شپرد،هاسکی،روتوایلر،قفقازی ،آلابای،گریت دین، می باشد .تمامی مولد ها جوان و کمتر از 2 سال سن دارند.
تمامی مولد ها دارای مقام قهرمانی از اروپا و ترکیه می باشند.
فروش هاسکی،فروش توله هاسکی،فروش سگ هاسکی،سیبرین هاسکی
www.iranguarddog.com
سیبرین هاسکی بهترین حسش را زمانی دارد که همراه اعضای خانه در فعالیت هایی شرکت داشته باشد . بهترین نحوی که می تواند این حس را در آنها به مرحله عمل نزدیک کرد , آزاد گذاشتن آنها برای آمدن به داخل خانه و همچنین رفتن به حیاط

است که این با گذاشتن درب مخصوص سگ اتفاق خواهد افتاد . اگر گذاشتن درب مخصوص سگ امکان پذیر نیست , به هاسکی یاد دهید تا خودش بیرون رود و به داخل بیاید , توانایی هاسکی برای باز کردن در , بوسیله پایین کشیدن دستگیره ی در , از توانایی هایی است که در اولین بار , بیننده را به تعجب وا خواهد داشت . خارج از خانه , حیاطی فنس کشیده شده برای یک هاسکی بسیار مناسب هست . فنس می بایست محکم و حداقل ۱۸۰ سانتی متر ارتفاع داشته باشد .

هاسکی به حفار بد نام نیز شهرت دارد ! این ایده ی نسبتا خوبی است که اگر امکان پذیر باشد , در جایی از حیاط ظرف و یا جایی شنی باشد که این علاقه ی هاسکی به کندن در آنجا محیا شده باشد . نباید به هاسکی اجازه داده شود تا در اطراف خانه و در مواقعی در حیاط آزاد باشد .

از آنجا که هاسکی سگ سیبری و شمال هست و برای آب و هوای سردسیر مناسب هست , می بایست در مناطق سردسیر نگه داری شود و به همین علت اگر در فصل هایی هوا کمی گرم می شود , در خانه ای که برای آنها ساخته می شود , می بایست امکانات خنک کننده و سایه بانی نیز گذاشته شود . هاسکی را به علت کت و پوشش می تواند در هوای سردسیر مدت زمان طولانی ای را خارج از خانه بماند . نگه داری هاسکی در مناطق گرم سیر به هیچ عنوان توصیه نمی شود چون به معنای واقعی سگ اذیت خواهد شد .هاسکی سگی است که برای داخل آپارتمان نیز مناسب هست که بی شک این امر همانند نژادهای پر انرژی دیگر مستلزم داشتن فعالیت هایی در روز هست . نباید فراموش کرد که میزان انرژی یک هاسکی قابل توجه هست و این انرژی اگر به درستی در طول روز استفاده نشود , باید منتظر اتفاق غیر قابل تصوری باشید .
www.iranguarddog.com

***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش توله هاسکی های بسیار اصیل در رنگ های زیبا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :