ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش درب اتاقی ، فروش درب چوبی ، درب چوبی

فروش درب اتاقی ، فروش درب چوبی ، درب چوبی

** تولید و فروش انواع درب های اتاقی / چوبی / ام دی اف MDF / پی وی سی PVC و سی ان سی CNC و چها رچوب ام دی اف – پی وی سی توسط شرکت بلوط اندیشه **

این شرکت با سابقه ای چندین ساله با استفاده از بهترین و متنوع ترین مواد اولیه اروپایی و بازار محصولاتی ایده آل و با کیفیت تولید می نماید . از آنجا که سه عامل مهم کیفیت ، خلاقیت و زیبایی در انتخاب کالا بسیار موثر است از این رو ما تلاش نموده ایم تا در سریع ترین زمان و استفاده از بهترین مواد کالایی منتخب و ویژه تولید نماییم چرا که معتقدیم هیچ گاه نباید کیفیت را به خاطر جزئی از هزینه از دست داد .

ما در قسمت تولید از ماشین های مکانیزه ممبران و سی ان سی CNC استفاده می نماییم تا با با ایجاد طرح های مختلف و زیبا انتخاب مشتری را محدود نکنیم .

انتخاب درب های مناسب و زیبا در تزیین دکوراسیون منزل و سایر مکان ها میتواند نقش بسیار مهمی داشته باشد گر چه شاید در یک نقشه بزرگ عناصر کوچکی باشند اما استفاده از درب هایی با طرح زیبا و مستحکم می تواند به مکان مورد نظر جزئیات معمارانه ای بیافزاید . بنابراین این شرکت با تولید درب های با دوام و شکیل سعی نموده است تا شما را در انتخاب بهتر و راحتر تر این محصولات یاری نماید .

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش درب اتاقی ، فروش درب چوبی ، درب چوبی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :