ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش دستگاه های برش و حکاکی لیزری- لیزر CO2 جهت حک

فروش دستگاه های برش و حکاکی لیزری- لیزر CO2 جهت حک

قیمت : شرایطی 22700000

لیزر حک و برش قیمت تومان نقد واقساط دستکاه برش و حکاکی لیزری فروش لیزر
گارانتی واقعی حتی برای قطعات اپتیکی و تیوپ لیزر که در دستگاه های وارداتی موجود نمی باشد.
- استفاده از منابع تغذیه سویچینگ با فیلتر های اکتیو و پسیو در ورودی و خروجی جهت حفاظت مادربرد ازنوسانات احتمالی برق و عدم نیاز دستگاه به استابلایز جهت کار .
کیفیت در سطح اتحادیه اروپا = صادرات محصولات ما ***
*** پشتوانه گارانتی و خدمات ما تنها یک دفتر فروش وبازرگانی نیست بلکه یک کارخانه در مرکز علم و فن آوری می باشد ***

*****در انتخاب خود مراقب دستگاههای no name چینی ( درجه پنج) که در داخل با توجه به علاقه مشتری لیبل چسبانده شده وبا تبلیغات ، ، زیر قیمت کارخانه اصلی در کشور سازنده عرضه می شود ، ، با شید ****
توجه :****کلیه محصولات این کارخانه همراه با چیلر یخچالی 9000 ارایه می گردد.****

شرکت صنایع نوین اندیش اولین سازنده و تتنها صادر کننده دستگاههای برش و حکاکی لیزری در ایران می باشد که محصولات خود را با کیفیتی در سطح بازارهای بین المللی و گارانتی واقعی به بازار های ایران و جهان عرضه داشته است .

ویِژگی های دستگاه های برش و حکاکی لیزری عبارتند از : سرعت بالای برش و حکاکی دقت بالا در فرآیندهای برش و حکاکی عدم نیاز به دخالت دست سهولت تبدیل طرح طراحی شده به محصول انعطاف پذیری بالا امکان کار بر روی طیف وسیعی از مواد موارد مصرف دستگاه های برش و حکاکی لیزری: برش و حکاکی لیزری کوچک و اقتصادی با قیمت بسیار مناسب برای کارهای هنری و مشاغل کوچک یا کارهای کم اندازه سفارشی لیزری برش و حکاکی در اندازه متوسط برای شرکت های تبلیغاتی یا کارگاه های صنعتی و تولیدکنندگان محصولات مختلف برای مقاصد بسته بندی (چاپ لیزری روی محصولات یا بسته بندی)

مواد قابل حکاکی: پلکسی گلاس ، چوب ، ام دی اف ، انواع سنگ ، سرامیک ، یاقوت ، سنگ عقیق ، کاشی ، کریستال ، شیشه ، لاستیک ، پلاستیک ، پارچه ، چرم و انواع دیگر غیر فلزات

موارد کاربرد اصلی: اغلب کاربردها متناسب با ابعاد میز کار دستگاه (مانند حکاکی هدایای تبلیغاتی کوچک و متوسط ، حکاکی لوح تقدیر پلکسی گلاس یا شیشه ، حکاکی قطعات کوچک و متوسط چرم ، خدمات حکاکی و برش انواع قطعات غیرفلزی و ... ) شرکت برای دستگاه های عرضه شده ، خدمات زیر را ارائه می کند :
نصب دستگاه لیزر : تمامی دستگاه های لیزری عرضه شده ، توسط شرکت در محل مشتری نصب می شوند.
آموزش : برای تمامی دستگاه های لیزر ، آموزش به مشتریان ارائه می شود. این آموزش برای دستگاه هایی با قیمت های پایین و متوسط در محل مشتری و برای دستگاه های گران قیمت در محل شرکت سازنده ارائه می شود.
گارانتی . تمامی دستگاه های لیزر این شرکت ، حداقل دارای یک سال گارانتی هستند.
خدمات پس از فروش : تمای دستگاه های لیزر دارای 5سال خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.

آدرس دفتر فروش: تهران-خیابان بهبودی نرسیده به ستارخان پلاک483 واحد 4 تلفن ********

جهت مشاهده فیلم کارکرد انواع محصولات ما به سایت www.kenivers.com مراجعه کنید
عبارات کلیدی: دستگاه برش لیزری ، دستگاه حک لیزری ، دستگاه لیزری حرفه ای ، دستگاه لیزری پیشرفته ، برش لیزری ، حک لیزری ، لیزر تیوپ ، دستگاه های حکاکی و برش لیزری
چرم ، پلکسی ، قیمت فروش ، سنگ قبر ، حکاکی تصویر ، کیف ، کفش ، هدایای تبلیغاتی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش دستگاه های برش و حکاکی لیزری- لیزر CO2 جهت حک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط