ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش روتر سیسکو 2620

فروش روتر سیسکو 2620

روتر 2620 سیسکو یک روتر به نسبت قدرتمندتر نسبت به سری های 2610 و 2611 می باشد و قابل استفاده در شبکه های کوچک می باشد که دارای قابلیت پشتیبانی از سرویس های صوت و دیتا و همچنین امکان برقراری ارتباط راه دور می باشد این روتر با پشتیبانی از ماژول ها و کارت های WAN مختلف می تواند سرویس های مختلفی را ارائه کند. این روتر همانطور که گفته شد در شبکه های کوچک قابل استفاده می باشد. همچنین جهت کلاس ها و دوره های آموزشی نیز می توان از این روتر با توجه به پشتیبانی از بیشتر امکانات روی IOS استفاده نمود.
روتر 2620 با قابلیت پشتیبانی از 2 ماژول WAN می تواند بصورت همزمان به همراه برقراری روتینگ بین VLAN های مختلف با استفاده از پورتFastEthernet موجود بر روی آن و همچنین روتینگ بین شبکه های مختلف، ارتباط WAN را نیز فراهم آورد. با توجه به اینکه سری 2620 از نظر توانایی سخت افزاری دارای قدرت بالاتری نسبت به سری های 2610 و 2611 می باشد می توان از این روترها در برقراری سرویس هایی با ظرفیت بالاتر و حجم اطلاعات بالاتر استفاده نمود. همچنین امکان استفاده از مکانیزم های مربوط به کیفیت سرویس یا QoS و همچنین تنظیمات پیشرفت امنیتی نیز می باشد و با استفاده از این روتر می توان از طریق IOS و همچنین کارت های امنیتی و AIM های مربوطه امکانات امنیتی قابل توجهی را برای حفاظت از شبکه در اختیار داشت.

فروشگاه ادمین کالا، بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات نو و دست دوم سیسکو، با داشتن پرسنل مجرب فنی و فروش، روترهای سیسکو را تست و با گارانتی یکساله با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز آماده فروش می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت www.adminkala.com اطلاعات بیشتر را از کارشناسان فروش و فنی کسب نمایید.
اطلاعات تماس :
021-********
021-********
021-********
www.adminkala.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش روتر سیسکو 2620
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :