ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش سیستم ویدیوکنفرانس Polycom VSX 7000e

فروش سیستم ویدیوکنفرانس Polycom VSX 7000e

Polycom VSX 7000e یک سیستم ویدیوکنفرانس مناسب برای اتاق های متوسط رو به بزرگ است. شما می توانید انتخاب کنید که از طریق IP، SIP و یا ISDN یک تماس را برقرارکنید و مطمئن باشید که جلسه ویدیوکنفرانس خود را با استفاده از امن ترین و به روز ترین استاندارد های رمز گذاری برقرار نموده اید. سیستم VSX 7000 پلیکام با بالاترین میزان انعطاف پذیری و نصب آسان به هر کاربری اجازه می دهد که یک نشست از راه دور را به سرعت برپا کند.
ویژگی های مهم سیستم Polycom VSX 7000e:
•Polycom StereoSurround™ صدای طبیعی و واضحی را با استفاده از دو کانال و تکنولوژی Siren™ 14 فراهم می کند حتی در زمانی که چند نفر به طور همزمان صحبت می کنند.
•امکان به اشتراک گذاری محتوی به سادگی توسط اتصال مستقیم به PC و یا نمایش محتوی بدون نیاز به کابل از طریق فناوری People+Content™IP
•انعطاف پذیری در اتصالات و پشتیبانی از چند دوربین و نمایشگر و امکان اتصال یک مانیتور XGA، داکیومنت کمرا، DVD و یا دستگاه VCR برای ضبط جلسات
دوربین:
سیستم ویدئوکنفرانس پلیکام VSX 7000 با پشتیبانی از استاندارد فشرده سازی H.264، از پهنای باند 56 کیلوبایت بر ثانیه تا 2 مگابایت با سایت مقابل ارتباط برقرار کرده و کیفیت تصویری خوبی را با تصاویر واضح و شفاف ارائه می کند. کدک این سیستم دارای ورودی و خروجی های VGA برای نمایش محتویات و S-video برای نمایش اشخاص می باشد.
میکروفن:
دو میکروفن به صورت Built-in در سیستم ویدئوکنفرانس Polycom VSX 7000 تعبیه شده است و دارای 2 پورت ورودی RCA برای اتصال به دستگاه VCR است.
نحوه نمایش:
VSX 7000 دارای نمایشگر 17 اینچی می باشد که نیازی به تهیه LCD جداگانه وجود ندارد.
همزمانی ارتباط:
سیستم ویدئوکنفرانس Polycom VSX 7000 به طور پیش فرض می تواند با یک نقطه دیگر ارتباط برقرار کند اما با توجه به اینکه دارای MCU داخلی 4 طرفه است، با تهیه لایسنس مربوطه می توان آن را فعال نمود و در این صورت می تواند از 3 سایت دیگر به طور همزمان میزبانی کند. همچنین اگر یک سیستم MCU (Multipoint Control Unit) در شبکه وجود داشته باشد می تواند به عنوان یک پایانه در جلسات چند طرفه شرکت کند.
سازگاری و ارتباط با سایر سیستم ها یا نرم افزار ها:
باتوجه به اینکه تمامی کارخانه های سازنده سیستم های ویدئوکنفرانس معتبر، از استاندارد شرکت ITU پیروی می کنند، سیستم ویدئوکنفرانس Polycom VSX 7000 نیز می تواند با سایر برند ها ارتباط برقرار کند.
وبسایت ادمین کالا اقدام به فروش این دستگاه از سری محصولات ویدیوکنفرانس پلیکام نموده است.

اطلاعات تماس :
021-********
www.adminkala.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش سیستم ویدیوکنفرانس Polycom VSX 7000e
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :