ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش سیم کارت رایتل در زنجان

فروش سیم کارت رایتل در زنجان

سیم کارت اپراتور سوم در زنجان به فروش میرسد
***********
***********

شریفی
آدرس:خ شیخ فضل اله نوری نبش فیاض بخش .دفتر پیشخوان پ1

امکانات سیم کارت رایتل

با خرید سیم کارت های اعتباری رایتل ، شما می‌توانید ابتدا به میزان دلخواه ، اعتبار حساب سیم کارت خود را شارژ ، و سپس به همان اندازه از خدمات شبکه رایتل استفاده نمائید. به این ترتیب ، می توانید بر هزینه های ارتباطی خود ، کنترل بهتری داشته باشید. با استفاده از این سیم کارت ها ، به کلیه خدمات رایتل ، از جمله تماس تصویری و اینترنت نسل سوم ، دسترسی خواهید داشت.
مهمترین خدمات کنونی سیم کارت های اعتباری رایتل ، به شرح زیر می‌باشند:

تماس تصویری
تماس تصویری ، خدمتی جدید و منحصر به فرد است که برای نخستین بار در کشور توسط رایتل عرضه می شود و به کمک آن طرفین ارتباط می‌توانند در زمان تماس از طریق تلفن همراه ، علاوه بر تبادل صدا ، تصویر مخاطب خود را نیز به صورت زنده روی صفحه نمایش گوشی خود مشاهده نمایند. جهت استفاده از این خدمت ، دستگاه تلفن همراه شما باید قابلیت برقراری تماس تصویری را داشته باشد. با توجه به عدم امکان برقراری تماس تصویری در شبکه‌ سایر اپراتورهای تلفن همراه در ایران ، استفاده از این خدمت فقط در تماس با سایر مشترکان رایتل امکان پذیر است.

اینترنت پرسرعت نسل سوم (HSPA+)
مشترکان سیم کارتهای اعتباری رایتل می‌توانند با دسترسی به اینترنت پرسرعت نسل سوم (3G) روی گوشی تلفن همراه خود ، تجربه‌ای متفاوت از اینترنت همراه داشته باشند. مهمترین ویژگی اینترنت نسل سوم در مقایسه با سایر فناوریهای مخابراتی ، عرضه خدمات پیوسته دیتا ، همراه با سرعت بالا و در حین حرکت است. به این ترتیب به کمک سیم کارتهای رایتل می‌توانید به آسانی و در همه جا به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.

خدمات پایه رایتل
هم اکنون ، خدمات پایه رایتل ، شامل تماس تصویری ، اینترنت پرسرعت نسل سوم (+HSPA) ، تماس صوتی ، پیامک و پیام چندرسانه‌ای (MMS) است. ویژگیهای منحصر به فرد فناوری نسل سوم تلفن همراه (3G) همچون بهبود کیفیت تماسها ، افزایش امنیت ارتباط ، افزایش پهنای باند و کاهش تأخیر در برقراری ارتباط ، سبب می شود خدمات پایه نیز با کیفیتی متمایز به مشترکان شبکه رایتل عرضه گردند

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان زنجان
آدرس :  استان زنجان - زنجان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش سیم کارت رایتل در زنجان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :