ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش ظرفشویی بوش/LG/دوو/سامسونگ/اندوزیت/ارزانترین

فروش ظرفشویی بوش/LG/دوو/سامسونگ/اندوزیت/ارزانترین

ارزانترین قیمت ماشین ظرفشویی

فروش اثتثنایی انواع برند ماشین ظرفشویی با مناسب ترین قیمت در سایزهای:

6 تا8نفره:
مخصوص خانواده های کوچک

ماشین های ظرفشویی 6 تا 8 نفره، به نام ماشین های رومیزی در بازار موجود هستند. این ماشین ها بیشتر به درد کسانی می خورد که زیاد اهل مهمانی دادن نیستند و یک خانواده کوچک 3 یا 4 نفره دارند. خوبی این ماشین های ظرفشویی کوچک این است که خیلی سریع پر می شوند و قیمتشان هم از انواع ایستاده، ارزان تر است. معمولا 72 تا 108 پارچه ظرف در ماشین های 6 تا 8 نفره، جای می گیرند. برخی ماشین های 8 نفره، 8 به علاوه 1 هستند و کمی بیشتر از انواع 8 نفره، جای ظرف دارند.

12 نفره:
پرطرفدارترین

ماشین های 12 نفره، پرطرفدارترین انواع ظرفشویی در بازار هستند. معمولا حدود 144 پارچه ظرف داخل این ماشین ها جا می شود. ظرفشویی های 12 نفره، بیشتر به درد خانواده های پررفت وآمد یا آنهایی که ترجیح می دهند ظرف های نشسته خود را از صبح تا شب داخل ماشین بگذارند و فقط یک بار در طول روز آن را استفاده کنند، می خورد. برخی از انواع ماشین های 12 نفره هم، 12 به علاوه 1 هستند و گنجایش ظرف بیشتری دارند

14 نفره:
حساس تر و کم مصرف تر

ماشین های ظرفشویی 14 نفره، پرحجم ترین و بزرگ ترین انواع ماشین های موجود در بازار هستند که ظرفیت شستشوی حدود 160 تکه ظرف را دارند. این ماشین ها بیشتر به درد خانواده های پرجمعیت، شلوغ و پررفت وآمد می خورد. البته بیشتر این ماشین ها سیستم های شستشوی مختلف برای شستن ظرف های خیلی چرب، ظرف های کمتر از ظرفیت ماشین و ظرف های نه چندان کثیف را دارند. می توانید در صورت تمایل، انواعی که قابلیت تشخیص خودکار میزان کثیفی ظرف را دارند، بخرید. این ماشین ها نسبت به انواع عادی، آب و شوینده کمتری مصرف می کنند.

ماشین های بخارشوی:
لکه بری خوب
خیلی از افرادی که ماشین های ظرفشویی قدیمی دارند، از اینکه باید ظرف ها را پیش از قرار دادن داخل ماشین، آبکشی کنند، راضی نیستند. این روزها، انواع جدیدی از ماشین های ظرفشویی به بازار آمده که به جای آب، با بخار داغ آب، ظرف های کثیف و حتی خشک را می شوید و مصرف آب و انرژی شان هم بسیار پایین است. این ماشین ها با قدرت بخار بالا و لکه بری خوبی که دارند، می توانند گزینه مناسبی برای افرادی باشند که به تازگی قصد خرید ظرفشویی کرده اند یا می خواهند مدل های قدیمی تر ماشین ظرفشویی شان را ارتقا بدهند.

تحویل درب منزل
ارسال به شهرستان ها

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش ظرفشویی بوش/LG/دوو/سامسونگ/اندوزیت/ارزانترین
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط