ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش فوق العاده گیت های فروشگاهی و تگ در شمال کشور

فروش فوق العاده گیت های فروشگاهی و تگ در شمال کشور

قیمت : تخفیف ویژه رقابتی فقط تا اول اسفند

شرکت ستاره گستر آذرخش به عنوان بزرگترین وارد کننده و با توجه به رزومه درخشان خود توانست از شرکتهای رده اول تولید محصولات حفاظتی در دنیا همچون NEDAP هلند - American Security چک -WG و SenTech آمریکا و Shop guard مجارستان نمایندگی انحصاری اخذ نماید.
این شرکت تنها دارنده استاندارد ISO 9001 برروی محصولات خود بوده که می تواند گیت های فروشگاهی خود را به مدت ۱ سال گارانتی نماید .ضمناَ کلیه تگ ها نیز دارای ۱۰ سال گارانتی می باشد .
لازم به ذکر است این شرکت در تمامی شهرستانها دارای نمایندگی میباشد. نمایندگی استان گیلان و مازندران اماده ارائه خدمات و مشاوره در مورد گیت فروشگاهی میباشد..
ماموریت ما برقرراری امنیت کامل در فروشگاه های گیلان و مازندران میباشد. با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی دزدگیر فروشگاهی که مخصوص پوشاک ، لوازم آرایشی، محصولات دیجیتال و . …،میباشد. تگ ها ی گلفی ، تگ شل، تگ یوفو ، تگ پن سیل، تگ آرک، ولیبل حفاظتی با قیمتی مقرون به صرفه در استان گیلان و مازندران توزیع میگردد که در ظرف کمترین مدت باعث بازگشت سرمایه و حفاظت از سود فروشندگان است.
مرکز فروش گیت فروشگاهی در استان گیلان و مازندران با قیمتی مناسب، در دسترس فروشگاه های گیلان و مازندران میباشد. مصطفی علیزاده نماینده انحصاری ستاره گستر آذرخش در استان گیلان و مازندران و در تمامی شهرستانهای(رشت-لاهیجان- انزلی-رودسر-استارا-تالش- رامسر - تنکابن- چالوس-نور- نوشهر-آمل- بابل- ساری-بابلسر-نکا-بهشهر و...)دارای گروه های دوره دیده و مجرب میباشد که آماده پشتیبانبی فنی میباشند همراه: ***********جهت آگاهی بیشتر از سایت دیدن فرمایید : www.sgagroup.ir

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مازندران
آدرس :  استان مازندران - بابلسر
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش فوق العاده گیت های فروشگاهی و تگ در شمال کشور
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط