ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش لوله پلی اتیلن ، لیست قیمت لوله پلی اتیلن

فروش لوله پلی اتیلن ، لیست قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت :  

شرکت ارس آبشار پلاستیک از سال 1380 شروع به کار نموده و توانسته است با تولید مواد در گروه های مختلف PE 63 (پی ای شصت و سه ) ، PE 80 ( پی ای هشتاد ) ، PE 100 ( پی ای صد ) در رده های فشاری و اندازه مختلف ، نیاز بازار را تامین نماید .
لازم به ذکر است تمامی مواد مصرفی جهت تولید، از شرکت های معتبر و قابل اطمینان داخل و خارج از کشور مانند شازند اراک ،امیر کبیر ، یوهاوا ، lG ( ال جی ) و بروج امارات تهیه شده و قبل از ورود به خط تولید کارخانه ، آزمایش کنترل کیفی بر روی آنها انجام می شود.
TQM ( تی کیو ام :کنترل کیفیت جامع ) در همه بخش های مختلف خط تولید به طور دایم و پیوسته انجام شده و در نهایت لوله های پلی اتیلن ، با نظارت واحد کنترل کیفیت تولید و ترخیص می شود.
لوله های پلی اتیلن تولید شده جهت مصارف آبرسانی و فاضلابی در صنایع کشاورزی کاربرد دارد . این لوله ها در سایز بیست تا دوهزار میلیمتری MM 20-2000 با قطر 16- 2000 میلیمتری می باشد .
لوله های پلی اتیلن در انواع متنوع آبیاری قطره ای / فاضلابی / آب رسانی / پوشش کابل برق / روکش لوله های فلزی ، موجود است که با توجه به سفارش مشتری تولید می گردد.
ما به شما پیشنهاد میکنیم جهت خرید و مشاوره در مورد لوله های پلی اتیلن با ما تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاعات بیشتر میتوان گفت :
پلی اتیلن در تهیه انواع لوازم پلاستیکی آشپزخانه و صنایع غذایی کاربرد زیادی دارد و پلی اتیلنی که در تهیه لوله های پلاستیکی و اتصالات لوله کشی استفاده می شود ، به طور معمول از نوع MDPF ( پلی اتیلن با چگالی متوسط )است .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - شهریار
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش لوله پلی اتیلن ، لیست قیمت لوله پلی اتیلن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط