ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش هیدروکسید سدیم ـ سودا کاستیک ـ سود

فروش هیدروکسید سدیم ـ سودا کاستیک ـ سود

هیدروکسید با فرمول NaOH که معمولا به نام کاستیک سودا (Castic Soda) نامیده می‌شود.
ماده‌ای جامد و سفیدرنگ با دمای ذوب 1390درجه سانتی‌گراد و چگالی 2,13 می‌باشد.
این ماده ، بسهولت می‌تواند رطوبت هوا را جذب نماید و بهمین دلیل ، باید هنگام حمل و نقل ، تحت پوشش‌های حفاظتی لازم قرار گیرد. این ترکیب ، در تماس با پوست ، دارای اثر خورندگی است و برای جلوگیری از اثرات سوزانندگی آن ، هنگام استفاده باید مورد توجه قرار گیرد.
آبپوشهای آن شناخته شده‌اند و محلول قلیایی قوی در آب پدید می‌آورد، یعنی در آب بطور کامل به یونهای تشکیل دهنده‌اش ( +Na و -OH ) تفکیک می‌شودعنوان یک باز قوی ، یکی از مواد شیمیایی صنعتی بسیار مهم بشمار می‌رود.
برای نمونه ، تولید سود در سال 1980 در آمریکا ، 12 میلیون تن بوده است. در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد، از جمله در تولید مواد شیمیایی ( 50 درصد ) ، ابریشم مصنوعی ، خمیر کاغذ و کاغذ ( 15 درصد ) ، آلومینیوم ( 10 درصد ) ، مواد پتروشیمی و پارچه ( 5 درصد ) ، صابون و مواد شوینده ( 5 رصد ) بکار می‌رود.در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد، از جمله در تولید مواد شیمیایی، ابریشم مصنوعی، خمیر کاغذ و کاغذ، در تولید رنگ، آلومینیوم، مواد پتروشیمی و پارچه، صابون و مواد شوینده بکار می‌رود همچنین در آزمایشگاهها برای تعیین غلظت اسیدهای مجهول در سنجش حجمی (تیتراسیون) اسید - باز از محلول قلیایی هیدروکسید سدیم استاندارد استفاده می‌شود.
شرکت کیمیا تهران اسید عرضه کننده مستقیم اسید سولفونیک به صورت آزمایشگاهی و صنعتی می باشد . این شرکت این محصول را به صورت جزیی و عمده برای فروش دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای دفتر تهران تماس حاصل فرمائید.
باتشکر

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش هیدروکسید سدیم ـ سودا کاستیک ـ سود
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :