ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش ورق های کامپوزیت آلومینیومی و چوب ترمو

** طراحی ، تولید و فروش ورق های کامپوزیت آلومینیومی ( Aluminum Composite ) و چوب ترمو (Thermowood) توسط گروه تجاری معماری کیان **

از جمله خدمات و محصولات این شرکت :

فروش و اجرای : چوب ترمو در نما / سرامیک به شکل خشه چینی / پارکت لمینیت / لوورهای آلومینیوم / نماهای کامپوزیت آلومینیوم و شیشه / ورق های کامپوزیت آلومینیوم


گروه تجاری معماری کیان به عنوان مجموعه ای پیشگام در ارایه مصالح نوین ساختمانی از سال یک هزارو سیصد و هشتاد و دو با استفاده از علم و دانش جدید و تکنولوژی مدرن و پیشرفته و برخورداری از کادری با تجربه و متخصص توانسته است با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه اقدام به طراحی ،تولید و فروش ورق های کامپوزیت آلومینیومی و ترمووود نماید .

این شرکت با سابقه ای چندین ساله در زمینه خدمات فنی و مهندسی ساختمان برای مهندسان مشاور ، شرکت ها ، پیمانکاران بخش خصوصی و عمومی و ... با فروش و اجرای نما و بکارگیری ورق های کامپوزیت آلومینیومی و ترمووود حضوری موفق ، متعهد ، مطمئن و با مسئولیت در مقابل خریدار داشته است .


ورق های کامپوزیت آلومینیوم یکی از بهترین و پر کاربرد ترین مصالح ساختمانی است که جهت نمای ساختمان استفاده می شود .این ورق ها جزء مصالح کم وزن و سبک هستند که عمدتا برای نماسازی و دکوراسیون بکار می روند . علاوه بر نمای بیرونی ساختمان ها در بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی ، دیواره های تونل ها ، جایگاه عرضه سوخت و ... به کار می روند .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش ورق های کامپوزیت آلومینیومی و چوب ترمو
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط