ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش و خدمات پرینتر سه بعدی سیب

فروش و خدمات پرینتر سه بعدی سیب

خدمات پرینتر سه بعدی:
دقت دستگاه بین ۱۶ تا ۴۰۰ میکرون می‌باشد که این دقت گویای ضخامت لایه‌های تشکیل دهنده کار شما می‌باشد ، ابعاد پرینت دستگاه cm ۲۰*۲۲*۲۳ می‌باشد ، در صورت بزرگ‌تر بودن ابعاد کار مورد نظر ، طرح به قطعات کوچک‌تر تبدیل و پس از پرینت به یکدیگر چسبانده می‌شود. این روند تاثیری بر کیفیت کار شما نداشته و سازهٔ مورد نظر به صورت یکپارچه و مستحکم به شما عرضه می‌گردد.

فروش پرینتر سه بعدی:
با توجه به طیف وسیع کاربردهای پرین‌تر سه بعدی و گسترش بسیار سریع آن در بعضی حوزه‌ها مانند دندانپزشکی ، جواهر سازی و ساخت قطعات صنعتی ، اطلاع ما از نوع نیاز شما حائز اهمیت است تا بتوانیم بهترین دستگاه با مناسب‌ترین قیمت را به شما پیشنهاد دهیم.
توانایی پرینتر‌ها در زمینه‌های مختلف پیشرفت بسیاری کرده است و با توجه به گسترهٔ این توانایی‌ها ، دارای قیمتهای بسیار متفاوتی هستند. به طور مثال پرینترهای مورد استفاده در دندانپزشکی و پزشکی از ۷۰۰۰ دلار شروع شده و تا ۸۰۰۰۰ دلار پیش می‌روند ، در جواهر سازی از ۵۰۰۰ دلار شروع و تا ۶۰۰۰۰ دلار ادامه می‌ابد و در ماکت سازی و مصارف نمونه سازی سریع از ۲۰۰ دلار تا ۴۵۰۰۰ دلار متغیر می‌باشد و حتی در صنایع دقیق مانند صنایع نظامی و صنایع خودرو سازی تا ۱۰۰۰۰۰۰ دلار دارای تفاوت قیمت می‌باشد. از اینرو برای انتخاب بهترین دستگاه با مناسب‌ترین قیمت لازم است تا از نیاز دقیق شما اطلاع داشته باشیم. در قدم اول ما به صورت مشاور برای شما عمل می‌کنیم و در صورت تایید و خواست شما مسئولیت تهیه دستگاه را به عهده می‌گیریم.
در قسمت خدمات پس از فروش شما را در تهیهٔ مواد اولیه و نیز تعمیر و نگهداری دستگاه (اعم از کالیبراسیون ، تعویض قطعات) یاری می‌نماییم.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران ، تیپاکس ، انبار توشه راه آهن جمهوری اسلامی ایران و بار بری های مجاز قابل حمل به نقاط مد نظر مشتریست.
فروش پرینتر سه بعدی ، پرینت سه بعدی قطعات صنعتی ، پرینت سه بعدی دندان ، پرینت سه بعدی با کاربرد های پزشکی ، پرینت سه بعدی مدل های طلا و جواهر ، فروش پرینتر SOLID SCAPE ، پرینتر سه بعدی پروژکتوری یا SLA ، پرینتر سه بعدی FDM ، پرینتر سه بعدی دقیق ، پرینتر سه بعدی ماکت ، پرینتر سه بعدی اسباب بازی ، پرینت سه بعدی لوازم اداری ، پرینت سه بعدی نمونه سازی سریع قطعات ، پرینت سه بعدی انواع حجم های مجسمه سازی

تماس با ما:
www.IRAN3DPRINTING.com
Mobile,WhatsApp,Viber: +98-********18
Email: [email protected]

آدرس تهران: خیابان خاوران ، مشیریه ، سی متری صالحی ، جنب شهرداری ، کوچه مهر ، پلاک 50
آدرس تبریز: خیابان امام ، بین سه راه طالقانی و میدان ساعت ، بازار بزرگ تربیت ، طبقه همکف ، پلاک 27

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش و خدمات پرینتر سه بعدی سیب
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :