ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش کاغذ خردکن ، زونکن خردکن ، هاردخردکن

فروش کاغذ خردکن ، زونکن خردکن ، هاردخردکن

ماشین های اداری و کامپیوتر اف بی در بهار سال 1377 در قلب بازار ماشینهای اداری و کامپیوتر ایران آغاز به کار کرد. تجربه سالیان اف بی و بهره مندی از تیم خبره فروش و خدمات پس از فروش مجموعه ای را بنا نهاده است که امید می رود بتواند استانداردهای کاری جدیدی در حوزه بازار ماشین های اداری و کامپیوتر ایران تعریف نمایند.
انواع دستگاه های قابل ارائه توسط اف بی به شرح زیر می باشد:
انواع فکس, کپی. اسکنر, پرینتر, ویدئو پروژکتور,بردهای هوشمند, اووِرهد, پرده های نمایش, پایه های ویدئو پروژکتور, دوربین های دیجیتال, مانیتور, کامپیوتر, لپ تاپ, اسکنرهای حرفه ای, بارکد پرینتر, پرینترهای بانکی , اسکناس شمار,کاغذ خرد کن, خردکن های صنعتی_امنیتی(هارد خرد کن. زونکن خرد کن و پلاک خرد کن) انواع کارتریج و مواد مصرفی, تجهیزات سالن های کنفرانس و آمفی تاتر و لابراتوار زبان.
برندهای تجاری قابل ارائه توسط اف بی شامل:
SHARP, TOSHIBA, SONY, SANYO, EPSON, Oliviti, Samsung, Brother, Panasonic, Dell, Canon, hp, FB, ditoss, Fujitsu, Mehr, Avision, Plustek و...می باشد.
با عنایت به تامین مستقیم کالا از نمایندگی های اصلی و معتبر. کیفیت و امکانات کالا و خدمات پس از فروش توسط هولوگرام FB ضمانت میگردد.
خردکن های صنعتی – امنیتی
مجموعه اف بی از دو سال پیش ، اقـدام به تولید هارد خردکن و زونکـن خردکن های صنعتی – امنیتی نموده است .
سیستم های فوق برای امحاء صحیح اطلاعات طراحی و تولید شده و توانایی امحاء هارد دیسک های خروجی از سیستم های حساس و زونکن با فلز و ظرفیت کامل کاغذ را دارد .
به حمد خدا ، تولید فوق ، موفق به دریافت پروانه بهره برداری از وزارت محترم صنعت ، معدن و تجارت شده و در حال حاضر این تولید در کشور بومی گشته است .
در خاتمه امیدواریم ارائه دهنده ی خدمات شایسته ای به مشتریان محترم باشیم.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش کاغذ خردکن ، زونکن خردکن ، هاردخردکن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :