ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش گوشی تلفن شبکه AEI مدل SFT 1100

فروش گوشی تلفن شبکه AEI  مدل  SFT 1100

گوشی تلفن شبکه AEI مدل SFT 1100 یکی از انواع گوشی های تولید شده توسط شرکت AEI می باشد. شرکت مالزیایی AEI، از تولید کنندگان تلفن های تحت شبکه (IP) و آنالوگ برای هتل ها و مراکز توریستی و جهانگردی است. گوشی های تلفن AEI نه تنها مناسب مراکز توریستی می باشند بلکه می توانند در محیط های فرهنگی و ورزشی نیز استفاده گردند. یکی از برجسته ترین ویژگی های گوشی تلفن AEI مدل SFT 1100 قابلیت استفاده در محیط های کوچک و ویژه نظیر سرویس های بهداشتی، حمام، سونا، استخر و ... به دلیل ضد آب بودن و قابلیت نصب روی دیوار است که به همین لحاظ هم اکنون در بسیاری از هتل های مطرح جهان استفاده می گردد .
از دیگر ویژگی های گوشی تلفن شبکه AEI مدل SFT 1100 می توان به دارا بودن یک اکانت SIP، انجام تنظیمات به وسیله وب، پشتیبانی از تماس سه طرفه و پشتیبانی از PoEاشاره کرد. در صورت سفارش تعداد زیادی از گوشی های تلفن شبکه AEI مدل SFT 1100، می توان گوشی ها را با آرم دلخواه سازمان سفارش دهنده تزیین کرد.
شرکت کاوا ارتباطات هوشمند بزرگترین وارد کننده تجهیزات ویپ و نماینده فروش محصولات AEI در ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت کاوا ارتباطات هوشمند تماس حاصل نمایید.
اطلاعات تماس :
021-********
021-********
021-********
021-********

www.kavatelecom.com
www.VoIPshop.ir
[email protected]

تهران، سعادت آباد، خیابان علامه طباطبایی جنوبی، کوچه 36 شرقی، پلاک 22، شرکت کاوا ارتباطات هوشمند

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش گوشی تلفن شبکه AEI مدل SFT 1100
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :