ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فلش مموری تبلیغاتی کارتی

** واردات و پخش انواع گوناگون فلش مموری ( Flash Memory ) تبلیغاتی کارتی با امکان چاپ اختصاصی طرح و متن به شکل کاملا رنگی توسط مجموعه تبلیغاتی ویستا تکنولوژی **

** ویژگی چاپ :

•به شکل کاملا رنگی بوده
•هیچ محدودیت گرافیکی وجود ندارد
•کیفیت چاپ در 2 سمت کارت بسیار عالی است .
•دارای پوشش یو وی UV
•دارای ده سال ضمانت نامه ماندگاری چاپ
** عمل چاپ بر روی فلش مموری کارتی با کیفیتی بسیار مطلوب اجرا می شود چرا که عملیات چاپ با استفاده از سیستم چاپ ژاپنی با جوهر اصلی انجام می گردد .

مزیت های کاربرد جوهر یو وی UV :

•زیبایی دو برابر می شود .
•مقاومت سطح چاپ بسیار زیاد می شود .
•سطح چاپ در مقابل شرایط مختلف مانند سایش بر اثر کارکرد / قرار گرفتن در کیف چرمی / نور خورشید / حلال های مختلف مثل آب – الکل و غیره بسیار مقاوم شده و کم رنگ نمی شود .


** فلش مموری کارتی در واقع یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار زیبا و خاصی است که نسبت به دیگر گزینه های تبلیغاتی از جمله سررسید – تقویم و غیره کاربرد بیشتر و جذابیت بیشتری دارد .جنس این محصول از پلاستیک فشرده یا پی وی سی PVC بوده بنابراین دارای ویژگی هایی مانند وزن کم ( سبک ) / مقاوم / کم حجم بوده و حمل آن در جیب یا کیف خیلی راحت می باشد .

فلش مموری های ارایه شده در این مجموعه با چیپ ست های اصلی و استاندارد ، با کیفیتی بسیار عالی تولید کشور تایوان می باشد بنابراین ظرفیت و سرعت آنها کاملا حقیقی و استاندارد است .( Read 15 ~ 20 MB / S & Write Speed 5 ~ 7 MB / S ) .

همچنین فلش مموری طرح کارت ویزیت در اندازه های متنوع ارایه می گردد . و این محصول میتواند با توجه به سفارش مشتری شانزده ، هشت و چهار گیگابایت GB باشد .

** لازم به ذکر است که این فلش مموری ها دارای کیف چرمی رایگان بوده و نسبت به موارد مشابه سرعت و دوام بیشتری دارند .

فلش مموری تبلیغاتی یکی از بزرگ ترین نوآوری های فنی است که در بازاریابی تبلیغاتی ذخیره سازی انها بسیار حائز اهمیت است چرا که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده و می تواند اطلاعات زیادی را در خود ذخیره نماید .

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فلش مموری تبلیغاتی کارتی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :