ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

نظر به اهمیت برندسازی در ذهن مخاطبان و مشتریان سازمان‌‌ها برای پیـشبرد اهداف مشتری‌مدار آنها و نیز جهت ارتقای جایگاه علامت تجاری سازمانی و در طول برنامه‌های بازاریابی و برندینگ ، شرکت بازرگانی امیدآتیه پیام‌پرداز مفتخر است تا محصول خود "فلش مموری سفارشی" را به سازمان ها و موسسات عرضه نماید .

_____________________
فلش مموری سفارشی عبارت است بدنه یک فلش مموری هدیه به شکل برند که به نمایندگی‌ها، پرسنل، سهامداران، میهمانان، مخاطبان و مشتریان اهدا می‌شود و از آن جهت که فلش مموری‌ها از اقلامی هستند که در شبانه روز بارها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به صورت مداوم مقابل چشمان کاربر هستند باعث نقش‌بستن علامت تجاری در ذهن می‌گردند.

____________

این هدیه هوشمندانه نقش مؤثر و بسزایی در ایجاد نگرش مثبت و وفاداری مخاطبان، مشتریان و اطرافیان آنها به سازمان و یا آن موسسه خاص دارد

_________________

این محصول از جنس پلیمر PVC با مدت عمر طولانی است و تمامی اجزای رنگی طرح برجسته خواهد بود و سایزها و شکل نهایی فلش مموری بر اساس دلخواه و تصمیم سازمان یا موسسه مدنظر تولید خواهد شد. این محصول در بسته‌بندی‌های متنوع و ظرفیت‌های حافظه گوناگون(1و 2 و 4 و 8 و ...) با بهترین قیمت (با نظر به کیفیت برتر حافظه که با برند توشیبا عرضه می شود و دارای گارانتی تعویض است) خدمت سازمان ها و موسسات مختلف معرفی می‌گردد.

___________________

لازم به ذکر است شرکت بازرگانی امید آتیه پیام پرداز برای اولین بار در ایران و به صورت انحصاری اقدام به ارائه فلش مموری سفارشی نموده است .
____________________________

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فلش مموری تبلیغاتی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :