ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فلش مموری 4GB ضد آب و ضدضربه اختاپوسی

فلش مموری 4GB ضد آب و ضدضربه اختاپوسی

قیمت : 35000

فلش درایو ADATA T806 یک زوج دوست داشتنی فلش مموری ADATA T806 یک زوج از اختاپوس های دوست داشتنی با ویژگی های جذاب را تشکیل می دهد . چشمان قلب مانند و دهانی گرد و دوست داشتنی بیانگر عشقی است که این دو زوج تحسین برانگیز به یکدیگر ابراز می کنند . این فلش درایو در دو رنگ صورتی ملایم و آبی آسمانی عرضه شده است و معرف یک زوج بامزه و کوچک است که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند . انتهای فلش درایو که در دهان این اختاپوس ها قرار دارد نه تنها آن ها را به یکدیگر می چسباند بلکه می تواند به عنوان یک آهن ربا در خانه یا محل کار مورد استفاده قرار بگیرد و در عین حال تمام اطلاعات را هم به صورت امن در خود ذخیره نگاه دارد .


آهن ربای چند کاره آهن ربایی که در دهان این اختاپوس ها قرار دارد نه تنها این زوج را برای نشان دادن علاقه خود به یکدیگر در کنار هم قرار می دهد و از آنها یک زوج زیبا و با مزه می آفریند بلکه یک آهن ربای سیار است که می تواند یادداشت های شما را به یخچال یا هر سطح فلزی دیگر بچسباند . طراحی مبتکرانه USB به صورت برعکس هم در دهان این اختاپوس های بامزه قرار می گیرد و بدین ترتیب لازم نیست نگران گم شدن اختاپوس یا USB خود هنگام استفاده باشید . فلش مموری اختاپوس های دوست داشتنی مدل ADATA T806 تمام نیازهای شما را برای ذخیره سازی، حمل و به اشتراک گذاری اطلاعات را برآورده می سازد و همه این ها با عشق و توجه دو اختاپوس عاشق به هم همراه می شود .


مقاومت فوق العاده در برابر آب و ضربه ضد آب و ضد ضربه بودن از سایر ویژگی های فلش درایو ADATA T806 است . بدنه لاستیکی مقاوم این فلش حفاظت از اطلاعات ارزشمند شما را تضمین می کند و این اختاپوس های دوست داشتنی را به همراه شما در خانه و محل کار تبدیل می کند .



قیمت این محصول  35000 تومان است

راهنمایی برای خرید:
1.برای خرید این محصول به لینک زیر بروید:
http://www.cianshop.com/market.aspx?rgm=Amir21&p_id=5667

2.با این شماره برای مشاوره تماس بگیرید
***********

ادرس مستقیم سایت:
http://fullshoping.tk/

ممنون
حسینی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فلش مموری 4GB ضد آب و ضدضربه اختاپوسی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :