ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فیلتر خودشوینده و اسکن فیلتر شرکت پترو سازه اکسین

فیلتر خودشوینده و اسکن فیلتر شرکت پترو سازه اکسین

شرکت پترو سازه اکسین ( سهامی خاص ) نماینده انحصاری فیلتر های خودشوینده اتوماتیک لاما lama اسپانیا (محصول اروپای غربی با بیش از 65 سال سابقه ساخت انواع فیلتر و تجهیزات صنعتی و کشاورزی ) و با سابقه موفق در صنایع نفت و پتروشیمی و فولاد و ... آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی ، نصب ، اجرا، تأمین و فروش در زمینه سیستم های فیلتراسیون ، فیلتر های خودشوینده و تصفیه آب صنعتی و غیر صنعتی می باشد.
فیلتر خودشوینده ( self cleaning ) پترو سازه اکسین با برند لاما lama اسپانیا در دو نوع خودشوینده هیدرولیکی و خودشوینده الکتریکی ارائه می شوند.
فیلتر خودشوینده لاما بعد از هر بار عملیات اسکن و شستشو مانند یک فیلتر نو عمل می کند و بهترین کیفیت فیلتراسیون را داراست.
فیلتر خودشوینده لاما ( اسکن فیلتر ) با قابلیت فیلتراسیون ذرات از 20 میکرون تا 1000 میکرون قابل استفاده در صنایع پتروشیمی ، فولاد ، کشاورزی ، برج خنک کن ، نورد ، کوره فولاد و سرب و فلزات و ...

تمامی محصولات دارای یک سال ضمانت ، دو سال ضمانت رنگ و چهار سال ضمانت خوردگی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین بهره مندی از مشاوره در رابطه با خرید ، نصب ، تعمیرات و ... سیستم های فیلتراسیون و فیلتر خودشوینده و اسکن فیلتر با شماره های شرکت پترو سازه اکسین تماس حاص نمایید.

تلفن: 021-******** (داخلی 102)
فکس: 021- ********
سایت: www.psoxin.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فیلتر خودشوینده و اسکن فیلتر شرکت پترو سازه اکسین
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط