ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

قیچی مفتول بر سوپر بزرگ

قیچی مفتول بر سوپر بزرگ

لينك سايت اين آگهي

قیمت : 437000 تومان

قیچی مفتول بر سوپر بزرگ :‌ برای کارهای صنعتی کاربرد دارد ازجمله بریدن مفتول های فلزی ، این نوع مفتول بر یکی از بهترین مفتول برهای اصل ژاپن می باشد که علاوه بر حک شدن آرم ژاپن دارای آرم استاندارد ژاپن نیز می باشد ، اگر می خواهید یک بار برای همیشه مفتول بر بخرید این مفتول بر را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر قصد بارها خرید رادارید (ازلحاظ کیفیت و مرغوبیت کالا) و از جنس خوب خوشتون نمیاد می تونید مارکهای دیگه ای رو بخرید . بهترین پیشنهاد ما به مصرف کنندگان عزیز این نوع مفتول بر می باشد . لطفا" بایک بار خرید کیفیت و قیمت محصول رابرآورد نمائید »» ما که میگیم مشتری دائمی ما خواهید شد : می تونید بایک بارخرید امتحان کنید .
قیچی مفتول بر سوپر بزرگ :‌ برای کارهای صنعتی کاربرد دارد ازجمله بریدن مفتول های فلزی ، این نوع مفتول بر یکی از بهترین مفتول برهای اصل ژاپن می باشد که علاوه بر حک شدن آرم ژاپن دارای آرم استاندارد ژاپن نیز می باشد ، اگر می خواهید یک بار برای همیشه مفتول بر بخرید این مفتول بر را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر قصد بارها خرید رادارید (ازلحاظ کیفیت و مرغوبیت کالا) و از جنس خوب خوشتون نمیاد می تونید مارکهای دیگه ای رو بخرید .
بهترین پیشنهاد ما به مصرف کنندگان عزیز این نوع مفتول بر می باشد . لطفا" بایک بار خرید کیفیت و قیمت محصول رابرآورد نمائید »» ما که میگیم مشتری دائمی ما خواهید شد : می تونید بایک بارخرید امتحان کنید .جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم سفارش راتکمیل نمائید.(نحوه ارسال : ازطریق باربری - پایانه های مسافربری - پست - تاکسی - موتور و ... )

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: قیچی مفتول بر سوپر بزرگ
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :