ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

لنزهای طبی رنگی (مشکلات / راه حل)

لنزهای طبی رنگی (مشکلات / راه حل)

مشکلات لنزهای نرم تماسی و راه حل های آن

احساس جسم خارجی ( که گهگاه با خارش نیز همراه است):

تمام افرادی که در ابتدا از لنز استفاده می کنند تا مدت اندکی این احساس را دارند اما اگراین احساس ادامه پیدا کرد، ناشی از یکی از عوامل زیر است :

* نادرست گذاشتن لنز در چشم (اصطلاحا بر عکس گذاشتن لنز)

* تعویض نوع برند لنز مصرفی

* چسبیدن یک جسم یا عامل خارجی روی لنز که گهگاه با شستشو با محلول ضدعفونی کننده، و ماساژ دادن رفع می گردد اما مواد شیمیایی مانند عطر و اسپری به هیچ عنوان از سطح لنز جدا نگردیده و باید حتما لنز را تعویض کرد.

* احساس حضور شن ریزه یا گهگاهی احساس کردن لنز در چشم به خصوص در زمان پلک زدن که ناشی از بیماری خشکی چشم است و این احساس می تواند کم یا بسیار شدید باشد، محیطی که در آن از لنز استفاده می شود، استفاده از قطره های مرطوب و لزج کننده در هنگام مصرف لنز یا تعویض نوع لنزی که استفاده می شود می تواند راه حل این معضل باشد. به خصوص میزان آب و میزان دهیدراتاسیون لنز (از دست دادن آب در ماه) از پارامترهای مهم در انتخاب لنز نرم تماسی برای مصرف کنندگان این محصول است. در موارد حادتر باید به معاینه کننده خود مراجعه کنید، شاید شما دارای حالت های پیشرفته خشکی چشم یا حساسیت (آلرژی) بوده و مصرف لنز برای شما مشکل آفرین باشد.

قرمزی چشم:

اگر این قرمزی در ناحیه سفیدی چشم و در ساعات پایانی روز باشد، ناشی از خستگی چشم و عدم انتقال اکسیژن کافی از هوا به قرنیه است. با در آوردن لنز و استراحت چند ساعته این مشکل حل می گردد. در موارد حادتر تا چند روز از لنز استفاده نکنید.

سوزش چشم :

* اگر این سوزش با التهاب و قرمزی باشد در مرحله اول باید این مشکل را در محلول شستشوی مورد استفاده جستجو نمود. تاریخ مصرف آنرا کنترل کنید. شاید نوع محلول مصرفی شما با لنزتان تطابق ندارد. این مشکل اکثرا با تعویض محلول شستشو حل می گردد. از محلول های متفرقه و تقلبی استفاده نکنید.

* حساسیت نسبت به ماده سازنده لنز که در موارد بسیار کم اتفاق می افتد. این مشکل هم با تعویض نوع برند مورد استفاده لنز شما رفع می گردد.

*گاهی چسبیدن عوامل خارجی به روی لنز هم باعث این مساله می گردد که در اغلب موارد با شستشوی لنز این مشکل حل می شود.

احساس لبه های لنز: این مشکل ناشی از عدم معاینه دقیق شما(کراتومتری چشم) و یا انتخاب نوع لنز مصرف کننده است.

چسبیدن لنز به قرنیه و عدم حرکت طبیعی آن که به معاینه و نوع لنز مصرفی بر می گردد.

احساس جسم خارجی در زیر پلک و در زمان پلک زدن که ناشی از بیماری GPC(تورم ملتحمه پلک) است که در این موارد چند هفته نباید از لنز استفاده کرد و زیر نظر معاینه کننده باید از قطره های چشمی و آنتی بیوتیک استفاده کرد.

نازک شدن قرنیه که به صورت نادر در اثر استفاده از لنز ایجاد می گردد و برای مداوای آن باید برای مدتی استفاده از لنز را کنار بگذارید.

بیرون افتادن لنز از چشم : این مشکل ناشی از عدم معاینه دقیق (کراتومتری چشم) و یا انتخاب نوع لنز مصرف کننده است.

قرار دادن و برداشتن لنز : که به جنس ماده سازنده ی لنز و روش و مهارت مصرف کننده ارتباط پیدا می کند.

پاره شدن لنز: هیچ لنزی به خودی خود پاره نمی گردد. همیشه به دلیل یک عامل فیزیکی این اتفاق می افتد مثلا ناخن بلند‏، گیر کردن بین در جالنزی ، برخورد نا مناسب با لنز در هنگام گذاشتن و برداشتن یا شستشوی آن.

دید نامطلوب (تار دیدن) یا پخش نور (به خصوص هنگام شب): اگر لنزتان درست با محلول های ضدعفونی کننده، شستشو و ماساژ داده نشود این مشکل رخ خواهد داد. اگر از این مساله مطلمئن هستید، در مرحله بعد باید معاینه دقیق صورت گیرد و نمره چشم و لنز شما بازبینی گردد.

ترس از گذاشتن لنز : که این مشکل در مدت کوتاهی و با چند بار تمرین رفع می گردد.

عفونت های چشمی : در صورت هرگونه درد ،سوزش، التهاب و ناراحتی به صورت ممتد، باید حتما به معاینه کننده خود مراجعه کنید.

(مشکلات فوق می تواند به صورت تلفیقی از موارد فوق نیز باشند)

مرکز مشاوره رایگان لنز : ********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: لنزهای طبی رنگی (مشکلات / راه حل)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :