ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

لوله کشی آب وپکیج وشوفاژدر اهواز با لوله 5لایه

لوله کشی آب وپکیج وشوفاژدر اهواز با لوله 5لایه

PlomyCLICK یک سیستم جدید لوله کشی آب شرب بهداشتی و رادیاتور است که نیاز به ابزارهای مکانیکی ندارد و اتصالات آن سازگار با دو نوع لوله های(plomyPEX (PE-xa و (plomyLAYER (PE-RT/AL/PE-RT می باشد.
» اتصالات PlomyCLICK ، 100% از جنس پلی فنیل سولفون (PPSU) با یک پلاستیک با کارآیی بالا و مقاومت کاری با دمای 180 درجه سانتیگراد می باشد.
» PlomyCLICK یک سیستم نصب آسان که فقط احتیاج به برش لوله و پخ کردن آن قبل از داخل نمودن به اتصال باشد. با یک مقایسه با سیستم های سنتی plomyCLICK موجب به 80% صرفه جویی در زمان می شود.
» سیستم در چهار سایز 20، 16 ، 25 و 33 میلیمتر در دسترس است.
» سیستم PlomyCLICK مناسب برای نصب روی کار ، زیر کار ، در سقف و در ساختمانهای مسکونی ، صنعتی و همگانی می باشد. PlomyCLICK با تولید توسط گروه plomyPLAS در اسپانیا دارای گواهینامه های بین المللی استاندارد می باشد.
» همه سیستم PlomyCLICK ( ترکیب لوله و اتصال ) در یک محل تولید می گردد. سیستم جدید plomyCLICK بدون نیاز به ابزارهای مختلف مناسب برای لوله کشی آب شرب و رادیاتوری می باشد. اتصالات plomyCLICK با لوله های چند لایه (PE-RT/AL/PE-RT) و (plomyPEX (PE-xa پلی اتیلن مشبکی سازگار می باشد. این اتصالات با دمای بالای 180 درجه سانتیگراد و تحمل 50 بار فشار و 100% از جنس پلی فنیل سولفون می باشد که حتی با یک انحراف دما تا 270 درجه سانتیگراد هم می تواند پایداری بدون شکاف و ترگیدگی داشته باشد. PPSU به صورت ذاتی باز دارنده آتش میباشد و دارای یک مقاوت استثنایی به نسبت با مواد دیگر شیمیایی می باشد.
نمونه بارز عملکرد این پلاستیک در داخل هواپیما، صنعت هوا فضا، تجهیزات پزشکی و غیره نیز می باشد.

هر عدد از plomyCLICK ساخته شده از 4 قطعه می باشد:
1- بدنه (PPSU)
2- ارینگ (EPDM)
3- حلقه گیره ای ( PPSU)
4- روکش (PPSU)

» کاهش دهنده 50% اتصالات برای کسانی که با لوله های پکس و 5 لایه کار میکنند می باشند در نتیجه هر اتصال سازگار با plomyPEX و plomyLAYER می باشد.
» PlomyCLICK به خاطر طراحی مخصوص ارینگ که مقاوم در برابر نشتی می باشد یک سیستم قابل اطمینان و مطمئن می باشد. این نوع ارینگ ها ساخته شده از EPDM ( عمل آوری پروکسید 70) که مقاوم تا 95 درجه سانتیگراد دمای کار در بالاترین فشار را می باشد. مبداء تکنولوژی مورد بحث این قطعات همان تکنولوژی نصب سیستم گاز با اطمینان خاطر بی نظیر می باشد.
» PlomyCLICK افزایش کیفیت نصب و اطمینان خاطر زیاد و صرفه جویی زمان را به مجریان هدیه می دهد. و این اجازه را برای افزایش ظرفیت انبار با کاهش انبازش کالا به خاطر تعداد محدود اتصالات به توزیع کنندگان می دهد. ( این مسئله تفکیک کننده با رقبا می باشد.) » PlomyCLICK اجازه استفاده از شیر جهت رعایت استانداردهای کیفیت که منجر به صرفه جویی زمان می شود را می دهد.
» PlomyCLICK سرعت پروسه نصب را به مهندسین معمار ، نقشه کش ساختمان و مهندسین تاسیسات هدیه می دهد.
» PlomyCLICK به خاطر یک سیستم بدون نقص و قابل اطمینان یک پیروزی را به شما هدیه می دهد.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - اهواز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: لوله کشی آب وپکیج وشوفاژدر اهواز با لوله 5لایه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :