ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشارکت در ساخت ساختمان میرآباد غربی

مشارکت در ساخت ساختمان میرآباد غربی

به نام خدا
شرایط عضویت در مسکن مشارکتی میرآباد غربی خ پژمان پلاک 36
1-ساختمان فوق در 4 طبقه می باشد :طبقه اول شامل پارکینگ نگهبانی لابی و انباری و 3طبقه دیگر هر طبقه 5 واحد و در مجموع 15 واحد می باشد.
2-واحد های ساختمان فوق در متراژ های 90 الی 100 متری مفید 2 خوابه به همراه پارکینگ و انباری می باشند که متراژ غیر مفید آن در حدود 130 متر مربع است. (متراژ زمین 537 متر مربع
3- واحد های جلوی ساختمان (شرقی)مبلغ پیش پرداخت ********0 ریال می باشد و واحد های غربی (سمت حیاط ساختمان) مبلغ پیش پرداخت ********0 ریال می باشد .
مبلغ پیش پرداخت بابت زمین و آماده سازی می باشد.
4-پرداختی های اعضاء بر اساس پیشرفت پروژه بر اساس اعلام کتبی مدیر پروژه می بایست ظرف مدت حداکثر 20 روز به شماره حساب اعلامی واریز گردد.
5- در صورت عدم واریز وجه اعلامی پس از 20 روز از سوی مدیر پروژه عضویت فرد متقاضی باطل میگرددو عین مبلغ واریزی پس از جایگزین نمودن فرد دیگر به عضو سابق برگشت داده می شود و قرارداد بصورت یکطرفه باطل می گردد.
6-انتخاب طبقات ساختمان بر اساس واریزی های به موقع در هنگام اعلام پرداخت وجه اولویت بندی می گرددکه در پایان پروژه اعلام می گردد.
7- هر کدام از اعضاء پروژه مشارکتی که خواهان وام ساخت مسکن می باشند در خواست خود را می بایست بصورت کتبی اعلام فرمایند زیرا سند واحد مذکور در پایان ساخت در رهن بانک قرار خواهد گرفت.(میزان وام ساخت مسکن در حال حاضر ********0 ریال می باشد)
8-مدت اجرای پروژه حداکثر به مدت 500روز کاری خواهد بود.
9-با توجه به نرخ مصالح و هزینه دستمزد (با شرایط ثابت بودن) قیمت براوردی جهت هر واحد با احتساب پیش پرداخت تقریباا مبلغ بین 850 الی 950 میلیون ریال می باشد.
جواد براتی
شماره تماس:***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان چهار محال و بختیاری
آدرس :  استان چهار محال و بختیاری - شهرکرد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشارکت در ساخت ساختمان میرآباد غربی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :