ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشاوره بازاریابی و فروش در استان گیلان و رشت

مشاوره بازاریابی و فروش در استان گیلان و رشت

هر چند استان گیلان و بالاخص شهر رشت یکی از استان هایی است که سابقه طولانی در زمینه توسعه و مدرن شدن دارد اما یکی از معضلاتی که امروز دامن این استان سرسبز را گرفته حوزه اقتصاد است. متاسفانه شاهد آن بودیم که در دهه های اخیر صنایع و کسب و کارها در این استان دچار افت شده و آسیب زیادی را متحمل شده اند.

هرچند عوامل گوناگونی ممکن است باعث کاهش عملکرد و بازدهی و نهایتا شکست کسب و کارها گردد اما نداشتن تیم متخصص در زمینه مارکتینگ و فروش و عدم اجرایی صحیح سیستم های بازاریابی یکی از مهمترین عوامل شکست کسب و کارهاست. مشاوره بازاریابی و فروش خدمتیست که از حدود صد سال گذشته در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به مشاغل کمک کرده تا بتوانند راه کارهای خلاقانه و مفیدی را برای افزایش فروش بیابند.



گروه مشاورین مدیریت بهسا افتخار دارد در سال 93 و 94 با افتتاح مرکز خود در شهر رشت خدمات گسترده و تخصصی را در حوزه مشاوره مدیریت، بازاریابی و فروش و پیاده سازی سیستم های مارکتینگ ارائه نموده و در این زمینه به فروشگاه ها، ارائه دهندگان خدمات، صنایع و کسب و کارها یاری دهد.

در صورتی که شما صاحب کسب و کاری در گیلان و یا شهر رشت هستید می توانید از این خدمات با بهترین شرایط بهره مند شده و تغییر محسوس را در کسب و کار خود ایجاد نمایید. گروه بهسا با در اختیار داشتن ابزارهای مختلف و منابع انسانی متخصص این امکان را دارد تا افزایش فروش و ورود به بازارهای جدید را برای شما تضمین نماید.



شماره تماس :   (5 خط) 7071 91 25 021

فکس :          23 59 69 42 021

پست الکترونیک :  [email protected]

مدیریت :        [email protected]

وایبر بهسا         0617 781 0938

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - رشت
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره بازاریابی و فروش در استان گیلان و رشت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط