ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشاوره و ارائه راهکار شبکه کامپیوتری

مشاوره و ارائه راهکار شبکه کامپیوتری

قیمت : تماس بگیرید

مرکز خدمات شبکه مشهد آی تی
گروه خدمات شبکه مشهد آی تی با سابقه ای طولانی در امر خدمات شبکه آماده همکاری با ادارات و سازمان های دولتی میباشد.

مشاوره و ارائه راهکار شبکه کامپیوتری
طی چند دهه گذشته با توسعه روز افزون فن آوری اطلاعات، این صنعت به شکل فراگیری در ابعاد مختلف زندگی انسان حضور یافته و قابلیت های مفید این صنعت نیازهای جدیدی در پیش روی کاربران قرار داده است. یکی از مهمترین عوامل توسعه این صنعت، ظهور و گسترش شبکه های کامپیوتری است. همانطور که شبکه ها شریان حیاتی کلیه سیستم های پردازش اطلاعات را تشکیل می دهند، در عین حال پیاده سازی آنها مستلزم زیر ساخت های مناسب و کارآمدی می باشد.
خدمات شرکت مشهد ای تی در زمینه شبکه های کامپیوتری، کلیه مراحل پروژه شامل امکان سنجی و ارائه طرح تا اجرا و نظارت بر اجرای بخش های مختلف شبکه را شامل گشته و بهینه سازی پروژه های درحال اجرا یا اجرا شده را نیز در بر می گیرد. دانش وسیع و تخصصی کارشناسان شرکت رادین پارس، مشتریان را حتی قبل از تصمیم گیری در مورد نیازشان یاری می دهد. ارائه مشاوره صادقانه و تخصصی خدمتی است که کارفرما را در تمامی مراحل هدایت می نماید.
واحد اجرای پروژه های شبکه شرکت رادین پارس با در اختیار داشتن کادر فنی متخصص و با دانش فنی آکادمیک و تجربه های کسب شده طی اجرای پروژه های متعدد، قادر به طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری با استانداردهای معتبر می باشد.
اگر در حوزه شبکه های کامپیوتری اطلاعاتی ندارید و از مزایا و کاربردهای آن در شرکت خود بی بهره هستید؛ بهترین راهکارها را بر اساس فعالیتتان به شما ارائه خواهیم نمود.
مشهد ای تی برای اجرای شبکه های بسته های پیش فرضی تهیه نموده است. این بسته ها حاصل چندین سال تجربه همکاران شرکت را در سازمانهای بزرگ و مشاوره با اساتید و بزرگان حوزه فناوری اطلاعات می باشد.
مرکز خدمات شبکه مشهد در کنار شماست
شما گرامیان می توانید جهت ارتباط با ما از طریق خطوط زیر اقدام فرمایید:
سایت: www.mashhadit.com
تماس مشهد و سایر شهرستان ها: *********** *********** ,
تلفن ثابت دفتر مرکزی: 0511-7613673
ایمیل: [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره و ارائه راهکار شبکه کامپیوتری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط