ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

معرفی شرکت پدیده پرداز افلاک

معرفی  شرکت پدیده پرداز افلاک

قیمت : توافقی

وهاب حبیبیان - شرکت پدیده پرداز افلاک


· معرفی شرکت پدیده پرداز افلاک
· دفتر شرکت خرم آباد لرستان
در حال حاضرسازمانهای بیمه گر پایه بدلایل متعدد در خصوص رسیدگی به صورتحساب ها و نسخه ها یا بعبارت تخصصی اسنادپزشکی مراکز درمانی طرف قرارداد و بررسی دقیق هزینه های خدمات مختلف درمانی از ویزیت پزشک تا اعمال جراحی مختلف و داروها و آزمایشات تشخیصی و.. و همچنین کنترل و نظارت بر تعرفه های خدمات مذکور بدلایل علمی و بطور جدی نیاز به واگذاری یا برون سپاری امور به بخش خصوصی را دارند، این موضوع نیز در قانون مدیریت خدمات کشوری(قانون بودجه سال 1389) مرتبط با بخش سلامت تصریح شده است.
بر این مبنا با یاری خداوند متعال جمعی از کارشناسان علوم پزشکی و سازمانهای بیمه گر که سالیان مدیدی در زمینه رسیدگی به اسناد پزشکی در مراکز دولتی و غیر دولتی به ارائه خدمت مشغول بوده اند را بمنظور تشکیل یک تیم تخصصی و صنفی در قالب شرکت خدمات پزشکی پدیده پرداز افلاک گرد هم آورده ایم .
مفتخر است با تکیه بر تجربه و سـابقه کاری درخشــان خود در خدمت پزشـکان و مراکز درمانی گرامی باشد .
در این زمینه تجارب مفید همکاران شرکت مذکور در امور دارویی، بیمارستانی ،نظارت بر امور بیمه و درمان و رسیدگی به اسناد پاراکلینیک و مطب پزشکان عمومی ومتخصص و همچنین خدمات IT میباشد.

.
خدمات :
1) فروش نرم افزار وجمع آوری نسخه های مطب و تهیه لیست و فلاپی دیسکت یا cd اطلاعات برای سازمانها و بیمه های مختلف با استفاده از برنامه های استاندارد ،بمنظور یکسان سازی خدمات در سطح استان


2) مشاوره و ارائه خدمات در زمینه رسیدگی به صورتحساب های پزشکی و انجام کلیه مراحل کارشناسی اسناد پزشکی شامل دریافت نسخه از موسسات مختلف،بررسی اولیه و تطبیق با تعرفه های درمانی مصوب و کنترل ضمائم و اعلام مبلغ مورد تایید کارشناس برای پرداخت از نظر بیمه تکمیلی ، بیمه پایه و.. این اسناد شامل اسناد پزشکی مراکز تخصصی و عمومی درمانی نظیر پزشکان متخصص، پزشکان عمومی(خانواده)، دندانپزشکان، بیمارستان،درمانگاه، داروخانه، مراکز پاراکلینیک و.. میباشد.
امکان واگذاری امور رسیدگی حسب قرارداد دوره ای (معمولا" یکساله) با شرکت وجود خواهد داشت،ضمنا" ارائه سرویس ها برمبنای سیستم ارائه خدمات مبتنی بر فنآوری اطلاعات و بصورت دورکاری خواهد بود.

3)مشاوره و ارائه خدمات در زمینه پروژه های نرم افزاری مختلف و اتوماسیون بهداشت و درمان مطابق با طرح سپاس ( سامانه پرونده الکترونیکی سلامت ایران) با هدف همیاری در استاندارد سازی نظام جامع بیمه ودرمان
4) ارائه خدمات مربوط به مشاوره در انتخاب مراکز طرف قرارداد و همچنین نظارت و پایش مراکز درمانی تخصصی با استفاده از کارشناس ناظر اسناد پزشکی بمنظور کنترل صحت انجام سرویس ها و بررسی عملکرد کیفی وکمی خدمات تخصصی و درمانی ارائه شده به بیمه شدگان .

5) آموزش و اطلاع رسانی در مورد تعرفه ها ومقررات کاربردی بیمه و نحوه تهیه و تنظیم اسناد پزشکی و تجزیه و تحلیل آمارهای عملکردی، مالی، تهیه چارت ونمودارها و گراف های مختلف و اسلایدهای آموزشی

شرکت پدیده پرداز افلاک با دارا بودن مجوز از دانشگاه علوم پزشکیهمیار بیمه شدگان و موسسات درمانی و کلیه سازمانها و شرکتهای بیمه خواهد بود .

مزایا ی استفاده ازخدمات :
شناخت کافی کارشناسان اسناد پزشکی و تجربه کار با مراکز درمانی طرف قرارداد

در زمینه ثبت نسخه های پزشکی ، بهنگام بودن ثبت اطلاعات نسخه پزشکان در قالب یک فرمت مشخص و عدم استفاده از برنامه های متفرقه و بدون پشتیبانی

همکاری با سازمانهای بیمه گرپایه و دانشگاه علوم پزشکی بدلیل ارتباط کاری واساسنامه کاری شرکت

اطمینان کلیه مراکز طرف قرارداد به صحت انجام کار و اطمینان از خدمات ثبت و رسیدگی یا تقویم اسناد پزشکی با تلاش برای حداقل کسورات مالی موسسات، بعنوان کارشناس مشاور

رشته شغلی همکاران شرکت بعنوان کارشناس اسناد پزشکی ،تخصصی بودن کار و استفاده از مشاوره را با تعرفه مناسب وبه سهولت برای کلیه مراکز امکان پذیر می نماید.

مقرون بصرفه بودن قرارداد به بخش خصوصی از نظر دستمزد ،حق بیمه ، هزینه های محل کارو.......برای کارفرما و محاسن واگذاری خدمات بصورت برون سپاری و در قالب سیستم دورکاری
امیداست پزشکان ومدیران ارجمند موسسات درمانی شرکت پدیده پرداز افلاک را معین و مشاور خویش تلقی نمایند و از زمینه های خدمات متنوع و تخصصی بهره مند شوند.
نحوه همکاری :
مدیران محترم سازمانها و موسسات درمانی و شرکتهای مرتبط می توانند همه یا برخی از خدمات پنج مورد مذکور را در قالب خرید خدمت و قراردادهای معین و با تعرفه مناسب که به شرکت واگذار میکنند، خریداری نمایند.

لطفا" در صورت تمایل به همکاری با ایمیل یا تلفن همراه تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس
***********
0661-3305288

[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان لرستان
آدرس :  استان لرستان - خرم آباد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: معرفی شرکت پدیده پرداز افلاک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :