ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

معماری و طراحی چوب سبز

معماری و طراحی چوب سبز

قیمت : توافقی

یکی از عناصر مهمی که در ایجاد ارتباط محیط زندگی امروزی با محیط طبیعت فاصله انداخته است عدم بکارگیری المانهای زیستی طبیعی در محیط زندگی است.پارسیان باغ حیاط و حوض اب وگل را پیوندهای زندگی خود میدانندو در زندگی با این عناصر و بافت خاطره ها دارند.معماری جعبه ای امروز که بهتر بگوئیم سعی در بسته بندی نمودن انسان در یک چاردیواری بی احساس دارد این المانها را فراموش کرده و چاردیداری برای ساخته که زندهزنده او را به یاد چاردیواری مقابر میاندازد.فارغ از شادی بهار صدای اب و رنگهای سبز و ابی شیشه ای دستی پنجره که دوجداره هم هست.؟؟؟؟؟؟

چه باید کرد که برگردیدم به همان باغ حیاط وصدای اب حوض و صدای پرنده ها و بوغ عطر گل شبو.
موسسه ارتباطات فرهنگی ملل با الهام گیری از تجدید حیط زیستی و تاثیر ان برروی افزایش عمر پدران ومادر انومادر بزرگهای ما ابتکار عمل بخرج داده و سعی دارد این عناصر را به خانه و حیاط روحی شما بیاورد.
مامردمانی هستیم که زندگی را با زندگی دوست داریم نه سیمان و بتون خط کشی شده.
بوی چوب بوی برگ بوی شبنم بوی آب و وبوی سیب. بوی نان توری وبی طالبی وبوی گل محمدی و عطر یاس .غوغا می کند تمام سلولهای بویایی چشایی و حسی و فراحسی را تحریک میکند.
همکاران ما با عناصر زنده کار میکنند نه با سیمان و بتون و سنگ گچ.باکه با چوب با گل با آب با خاک.حانه -آپارتمان و یا واحد آپاتمانی خود را به ما بسپارید و انرا زنده تحویل بگیرید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مازندران
آدرس :  استان مازندران - ساری
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: معماری و طراحی چوب سبز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط