ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مه پاش برنجی

مه پاش برنجی

کلیه تجهیزات سیستم میست گلخانه ای شامل : لوله فشارقوی ، نازل مه پاش برنجی و استیل ، پمپ پیستونی فشار قوی ، انواع فیلتر و کلیه اتصالات فشار قوی از محصولات شرکت کشت و کار می باشند .
مه پاش های برنجی و استیل در سایزهای 10 ، 20 ، 30 ، 40 و 50 میکرون چینی ، تایوان و ایتالیایی از تجهیزات شرکت کشت و کار می باشند .
سیستم مه پاش نازلی ( سیستم میست ) با استفاده از الکترو پمپ ، لوله فشار قوی سیم دار پرسی یا پلی آمید ، نازل مه پاش ضد چکه ، تابلو کنترل دیجیتالی رطوبت یا تایمری و سیستم فیلتراسیون کار می کند . در سیستم رطوبت ساز نازلی ( میست ) ، آب با فشار الکترو پمپ وارد سیستم مه پاش شده و نازل مه پاش آب را پودر و تبدیل به مه می کند . این کار باعث کم شدن گرمای هوا و خنک سازی محیط می شود .
در مواردی مانند کارگاه های چوب بری ، چاپ و انتشاراتی ها و برخی موارد دیگر این سیستم مه پاش برای کاهش گرد و خاک نیز استفاده می شود. استفاده از سیستم مه پاش در باغ ویلا ها ، رستوران ، تالار و فضای سبز باعث ایجاد هوای خنک و مطبوع و همچنین منظره زیبا می گردد .
خواهشمنداست جهت دریافت اطلاعات فنی و مهندسی به وبسایت زیر مراجعه نموده و درصورت لزوم باکارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار فرمایید.
 www.keshtokar.com
[email protected]
021-******** -******** - ******** : تلفن تماس

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مه پاش برنجی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط