ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

موزن میکروتاچ مکس

موزن میکروتاچ مکس

قیمت : 25000تومان

موزن جدید میکرو تاچ با نام میکرو تاچ مکس با کارایی بسیار عالی تر نسبت به مدل قبلی خود در اواخر سال 2011 تولید و روانه ی بازار شد.

موزن میکرو تاچ مکس وسیله ای بسیار ظریف و سبک بوده که در هرکجا که باشید میتوانید از آن استفاده کنید.در موزن میکرو تاچ مکس از یک چراغ استفاده شده که به شما امکان میدهد با دقت و دید بهتری موههای هر قسمت از صورت و بدن خود را از بین ببرید.با میکرو تاچ مکس دیگر نیازی به اصلاح با تیغ و ... نخواهید داشت که این بدان معنی است که دیگر از بریده شدن و خراش افتادن پوست شما خبری نخواهد بود.

یکی از ویژیگی های منحصر بفرد میکرو تاچ مکس استفاده ی بسیار اسان از ان است که موها را با هر ضخامتی که باشند به سرعت و به طور کامل از بین میبرد.

ما میکرو تاچ مکس را هم برای اقایان و هم برای بانوان پیشنهاد میکنیم.

موزن میکروتاچ مکس وسیله ای بسیار ظریف و سبک بوده که در هرکجا که باشید میتوانید از ان استفاده کنید.در این موزن از یک چراغ استفاده شده که به شما امکان میدهد با دقت و دید بهتری موههای هر قسمت از صورت و بدن خود را از بین ببرید.با میکروتاچ مکس دیگر نیازی به اصلاح با تیغ و ... نخواهید داشت که این بدان معنی است که دیگر از بریده شدن و خراش افتادن پوست شما خبری نخواهد بود.
تلفن پخش عمده کالا ***********
برای دیدن دیگرمحصولات www.afra1.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: موزن میکروتاچ مکس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :