ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

میز کنسول منبت

میز کنسول منبت

از یک میز کنسول اغلب برای نمایش اقلام تزئینی و یا سایر لوازم جانبی استفاده می شود.
میزهای کنسول در اشکال و سبک های متفاوتی در بازار وجود دارند و دارای کاربردهای متنوعی می باشند.
بسیاری از افراد با قرار دادن میزهای کنسول در راهرو و یا سالن پذیرایی، از این وسیله نه تنها بعنوان راهی برای اضافه کردن سبک و سیاقی نو به محیط خانه، بلکه به جهت اهدافی کاربردی، از آن بهره می برند.

در تزئین و ساخت میز کنسول، از مصالح مختلفی نظیر سنگ، فلزات رنگی، برنز و یا چوب استفاده می شود. امروزه با استفاده از چوب می توان میزهای کنسول با ابعاد و اشکال متفاوت ساخت و یا با استفاده از هنر زیبای منبت قسمتهای مختلف میز کنسول نظیر: پایه ها، بدنه و یا قاب آینه آنرا به زیبایی حکاکی و یا منبت کاری کرد.

منبت، شیوه ای از تولید محصولات چوبی است که طی آن طرح ها و نقوش سنتی با استفاده از قلم، چکش، مغار و سایر ابزار نجاری بر روی چوب های مرغوب و بادوام شکل می پذیرد، اما امروزه با وجود دستگاه های CNC مخصوص منبت، می توان از آنها جهت منبت کاری بر روی چوب بهره برد.

منبت کاری با دستگاه CNC منبت در مقایسه با منبت کاری به روش دستی واجد مزایای متعددی است:

1.دقت و ظرافت بالای کنده کاری (منبت) که در منبت کاری بسیار مهم است
2.امکان منبت طرح های بسیار پیچیده و ظریف با سرعت بالا
3.تبدیل سریع و آسان طرح های اولیه به محصول نهایی
4.کاهش ضایعات ورقه های چوبی به خاطر استفاده از کامپیوتر


گروه صنعتی منبت کاران، با برخورداری از پشتوانه های مطلوب در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری، نظیر بهره مندی از دستگاه های CNC پیشرفته چوب و نیز استفاده از نرم افزارهای طراحی و ماشینکاری به روز، نظیر Art Cam و Power Mill آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه منبت به مشتریان خود می باشد:

* طراحی و ساخت انواع قطعات منبت، بصورت تخت یا دوار
* طراحی و ساخت قطعات منبت، مورد استفاده در در صنعت مبلمان نظیر: دسته مبل، پایه مبل، تاج مبل
* طراحی و ساخت قطعات منبت، مورد استفاده در تزیینات و دکوراسیون داخلی ساختمان نظیر: درب های منبت، تابلوهای منبت، نرده های چوبی منبت
* طراحی و ساخت انواع قاب شومینه
* طراحی سه بعدی انواع طرح های منبت ایرانی، ایتالیایی و اسلیمی قابل اجرا بر روی انواع CNC
* ساخت قطعات منبت مورد نیاز برای تولید انواع سرویس خواب، میز، بوفه، ویترین، ساعت دیواری، قاب آینه منبت
* ساخت مجسمه و پیکره منبت

علاوه بر این دکوراتورها، سازندگان مبلمان منزل و مراکز اداری و تجاری، سازندگان سرویس های خواب و تولید کنندگان کمد، بوفه و ویترین، کابینت سازها، سازندگان دکوراسیون آشپزخانه و رستوران و هتل ها و سایر سازندگانی که به قطعات منبت کاری شده خاصی نیاز دارند، می توانند نمونه قطعات منبت مورد نیازشان را به همراه چوب ارائه کنند.

همچنین سازندگانی که نیاز به طرح هایی بدیع برای محصولاتشان دارند، می توانند تصویری از طرح مورد نظر را به ما ارائه کنند. گروه صنعتی منبت کاران، نمونه اولیه قطعه را ساخته و پس از اخذ تاییدیه مشتری، به تعداد مورد نیاز از آن تولید می کند.

گروه صنعتی منبت کاران، پس از اسکن لیزری قطعات و تهیه فایل کامپیوتری و یا طراحی مدل درخواستی، قطعات مورد نیاز را در مدتی کوتاه و با ابعادی کاملا مشابه تولید کرده و به مشتری تحویل می دهد.

---- برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی و ساخت قطعات منبت یا سفارش کار، لطفا با شماره های مندرج در زیر و یا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.

**** شماره های تماس: ********-026 - *********** - ***********
**** آدرس پست الکترونیکی: [email protected]

---- برای بدست آوردن اطلاعات در مورد خدمات منبت کاری گروه صنعتی منبت کاران، می توانید از سایت اینترنتی ما به آدرس زیر نیز بازدید کنید:

**** آدرس سایت: www.monabbat.com

---- جهت مراجعه حضوری و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به آدرس درج شده در ذیل مراجعه کنید:
**** کرج - جاده محمدشهر - نرسیده به سه راهی همایون ویلا - روبروی نمایندگی ایران خودرو - جنب تالار سیب - انتهای کوچه شهید بورقی - پلاک 20

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس :  -
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: میز کنسول منبت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :