ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

مینی پی سی ویندوزی MeLE PCG03 ویندوز 8.1

مینی پی سی ویندوزی MeLE PCG03 ویندوز 8.1

قیمت : 699

www.hdmedia.ir



اگر به دنبال یک کامپیوتر فوق العاده جم و جور با توانایی بالا در پردازش تصویرهای HD و کاربری روزمره هستید، شرکت معروف MeLE به عنوان شرکت پیشتاز این MINI PC قدرتمند و در عین حال کوچک را برای شما ساخته است.مینی پی سی PCG03 محصولی جدید از کمپانی MeLE بر پایه اینتل بوده که می توان این مینی کامپیوتر را به عنوان کوچکترین mini pc دنیای تکنولوژی معرفی کرد.این mini pc د ارای CPU Embedded اینتل Z3735F چهار هسته بوده، که قابلیت اجرای روان ویندوز 8.1 و نرم افزارهای مختلف و کاربردی را دارد مینی پی سی ها در رده های گوناگون با مشخصات فنی مختلفی ارائه میشوند. از جمله مشخصه هایی که این mini pc را از همه متمایز میکند، مربوط به نوع64bit CPU آن است MELE PCG03 یک کامپیوتر کوچک رومیزی بدون فن با پردازنده چهار هسته ای اینتل دارای حافظه فلش 32 گیگ و رم 2 گیگابایتی است .
این دستگاه دارای خروجی های VGA و HDMI برای اتصال به مانیتور یا ال سی دی است و حتی به صورت استفاده همزمان جهت دو مانیتور به کار برد دستگاه دقیقا مانند یک مادربرد دارای بایس است و می توان آن را تنظیم نمود. قابلیت پخش و پردازش تصاویر FULL HD 180P و 4K و 3D را دارد و با نصب POWER DVD به راحتی کلیه ایزو های بلوری 3D را با منوی کامل و کیفیت بالا پخش می کند.
بعد از اتصال کابل ها زمان اجرای ویندوز تنها 25 ثانیه است. این مینی پی سی دارای کلیه امکانات ارتباطی بی سی از قبیل بلوتوث ,وای فای , درگاه LAN , VGA, HDMI و سه درگاه USB است PCG03 با یک آدابتور 12 ولت تغذیه می شود و توانایی راه اندازی هارد دیسک های بدون برق( پاسپورتی) و درایو های DVD یو اس بی را بدون مشکل دراست .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مینی پی سی ویندوزی MeLE PCG03 ویندوز 8.1
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :