ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

میوه خشک ، چیپس میوه ، میوه های استوایی

فروش میوه خشک
میوه های خشک مزیتهایی را نسبت به میوه های تازه ارائه میدهند مانند ماندگاری بیشتر ، حمل آسان و غیره و به طور طبیعی دارای فیبر بیشتری نسبت به میوه های تازه در همان اندازه میباشند. فیبرها برای دستگاه گوارش بسیار مفیدند. بر اساس تحقیقات بخش سلامت دانشگاه هاروارد فیبرها همچنین به جلوگیری از چاقی مفرط، حمله های قلبی و بعضی انواع سرطان کمک می نمایند. یک نوع آنتی اکسیدانت به نام فنل موجود در میوه های خشکی چون خرما و انجیر بسیار فروانتر از میوه های تازه میباشد.

مجموعه روز آفتابی نوتاش متخصص در زمینه تولید و تامین میوه های خشک از قبیل انواع انبه خشک، آناناس خشک، کرنبری،پاپایا خشک، آلوورا خشک، پوملو خشک، نارگیل خشک و میوه های خشک داخلی مانند سیب خشک، هلو خشک، آلو خشک، پرتقال خشک، خرمالو خشک و غیره میباشد و امیدواریم تنها با یک توقف در این مجموعه بتوانید نیازهایتان به اشکال مختلف این محصولات مانند حبه، اسلایس، خرد شده، خمیر را تحقق بخشید.
شرکت روز آفتابی نوتاش ثبت شده در 1387 با چندین سال پشتوانه تجربی و علمی به عنوان یک شرکت متخصص در زمینه میوه های خشک از هر نوع وحالت با هدف برآورد نیاز صنایع بسته بندی خشکبار و تولید کنندگان کیک و شکلات با ایجاد سبد کلایی غنی و متنوع از میوه های خشک داخلی و میوه هایی که امکان کشت و تولید آنها به دلیل شرایط اقلیمی در ایران میسر نبوده مشغول فعالیت می باشد.

در راستای ارتقاء و نگهداری فاکتورهای سلامت محصولات اهتمام بر این بوده و هست تا ورای رعایت استاندارهای بهداشتی داخلی و بین المللی، در جهت بهبود و افزایش سطح این استاندارها نیز قدم برداشته شود.

جهت استحضار عموم سعی گردیده تا انرژی برگرفته از خورشید عالم تاب در نام شرکت جاری باشد و نوتاش یک کلمه فارسی به معنی ماندگار و جاوید است.

---------------------------------------------------------------
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: میوه خشک ، چیپس میوه ، میوه های استوایی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط