ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزارجامع تخصصی انبار مبتنی بر بارکد

نرم افزارجامع تخصصی انبار مبتنی بر بارکد

شرکت مهندسی رای دانا سیستم تهران به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای کامپیوتری در زمینه ارائه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مبتنی بر بارکد به کارخانجات و واحدهای و صنعتی افتخار دارد تا بدین وسیله به معرفی محصولات خود بپردازد:
نرم افزارجامع تخصصی انبار مبتنی بر بارکد

الف) لیبلینگ و بسته بندی محصول مبتنی بر بارکد به صورت شناسایی خودکار: پس از تولید محصول ، درقسمت بسته بندی ، هر محصولی دارای یک شناسنامه میگردد.این شناسنامه مواردی چون ابعاد محصول ، ضخامت ، وزن ، رنگ ، طرح و.... را در بر میگیرد.نرم افزار لیبلینگ و بسته بندی محصول این امکان را به کاربر میدهد تا شناسنامه فوق را در سیستم برای تک تک محصولات تولیدی به سهولت ثبت و تکمیل کند.موارد تکمیلی شناسنامه محصول میتواند شامل اطلاعاتی مانند زمان تولید ، شیفت تولید ، اپراتور بسته بند و .... را ارائه دهد.در این قسمت از نرم افزار ، هر محصول دارای سریالی منحصر به فرد میگردد که به صورت بارکدی توسط لیبل پرینتر چاپ گرفته شده و روی هرمحصول چسبانده میشود.

ب)رسید محصول در انبار مبتنی بر بارکد:در این قسمت ، انبار دار ، بارکد تمامی محصولات را به صورت جداگانه توسط دستگاه بارکدخوان(PDA)اسکن نموده و تحویل میگیرد.سپس اطلاعات خوانده شده توسط این دستگاه( PDA) با اتصال یک کابل به رایانه انباردار منتقل میگردد.و سیستم این اطلاعات را به عنوان رسید انبار ثبت مینماید.نکته:این امر میتواند مغایرت احتمالی بین آمار محصولات تولیدی توسط خط تولید و آمار محصولات دریافتی توسط انبار دار را کشف نماید.
پ)حواله محصول در انبار مبتنی بر بارکد:انباردار مطابق سفارش و درخواست مشتری ، سریال کالاهایی که باید جهت ارسال به مشتری از انبار خارج گردد را توسط دستگاه PDA میخواند و در برنامه انبار بارکدی تخلیه میکند و بدین ترتیب حواله انبار صادر میگردد.
مزیت استفاده از نرم افزار انبار مبتنی بر بارکد این است که کاربر میتواند در هرلحظه کاردکس یک محصول خاص و موجودی آن را مشاهده نماید و گزارشات مختلفی نیز به واحد مدیریت ارسال نماید.
مانند اینکه یک سریال خاص
- در چه زمانی تولید شده است
-درچه زمانی رسید شده است
-درچه زمانی حواله شده است
.
.
.
در واقع نوعی ردیابی محصول پس از پروسه تکمیل را به کاربر سیستم نشان میدهد.

ت)ردیابی محصول در پروسه تکمیل :در برنامه ردیابی محصول در پروسه تکمیل مبتنی بر بارکد ، از ابتدا که مواد اولیه یا محصول نیمه ساخته وارد پروسه تکمیل میگردند دارای یک بارکد از سریال منحصر به فرد میگردند.سپس در ایستگاه های مختلف کاری در هر station ، پس از آنکه یک پروسه تکمیلی روی محصول نیمه ساخته انجام گیرد ، بارکد آن محصول توسط دستگاه بارکدخوان ، اسکن شده و به طور همزمان در سیستم تخلیه میگرد تا در نهایت پروسه تولید به اتمام برسد و محصول نهایی تولید گردد..بدینوسیله میتوان هر محصول را از ابتدا تا انتهادر پروسه تولید ردیابی نمود .
مزایای استفاده از نرم افزار ردیابی محصول در پروسه تولید این است که میتوان مشخص نمود:
-هر محصول نیمه ساخته در هر لحظه در کدام قسمت از خط تولید قراردارد
-هر محصول نیمه ساخته تا کنون از کدام استگاه های کاری عبور کرده است
-هر محصول ساخته شده از ابتدای تولید تا انتها از چند station از خط تولید عبور کرده است
-هر محصول توسط چه اپراتورهایی در هر station تکمیل گردیده است.
.
.
.
تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی نرم افزار جامع انبار مبتنی بر بارکد:
دستگاه لیبل پرینتر ، دستگاه بارکدخوان ، ایستگاه کامپیوتر

همچنین شرکت رای دانا سیستم تهران سعی کرده است بهترین اطلاعات را در اختیار مشترین از طریق سایت www.RaiDana.com قرار دهد تا مشتریان بتوانند با اطلاعات کامل نصبت به تصمیم گیری و خرید اقدام نمایند این شرکت آماده هر گونه مشاوره در خصوص انواع تجهیزات و نرم افزارهای مبتنی بر بارکد میباشد.
هرگونه سوال یا مشاوره را از طریق ایمیل و تماس تلفنی به شماره ********-********-******** به ما اعلام نمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزارجامع تخصصی انبار مبتنی بر بارکد
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط