ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار حسابداری پارسیان

نرم افزار حسابداری پارسیان

لينك سايت اين آگهي

قیمت : در سایت

توضیح کلی و مختصر درباره نرم افزار حسابداری پارسیان:

ارائه‌ی اطلاعات مالی منسجم و به هنگام

سیستم حسابداری به عنوان بخشی از سیستم‌های یکپارچه پارسیان امکان دریافت، طبقه‌بندی، جمع‌بندی و یکپارچه‌سازی اطلاعات مالی از سایر سیستم‌ها همچون انبار، فروش، دریافت و پرداخت، دارایی ثابت، حقوق و بهای تمام شده را به‌صورت خودکار فراهم کرده و گزارش‌های مالی یکپارچه‌ای را از وضعیت سازمان در ابعاد مختلف به شما ارائه می‌کند.
این سیستم ضمن کمک به مدیران برای کنترل و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی، امکان ارزیابی واحدهای تجاری در مسیر حرکت به سمت اهداف تعیین شده را برای ذی‌نفعان داخلی و خارجی فراهم می‌کند.
همچنین به کمک زیرسیستم حسابداری پارسیان می‌توانید به راحتی معاملات ارزی و صورت‌های مالی عملیات خارجی سازمان خود را به واحد پول گزارش‌گری ملی تسعیر کرده و به دقت کار انعکاس معاملات ارزی و عملیات خارجی درصورت‌های مالی واحد تجاری خود را انجام دهید وگزارش‌های روشنی را به حسابرسان ارائه کنید. 

انسجام بخشیدن به اطلاعات مالی+به‌هنگام نگهداشتن اطلاعات مالی+تأمین اطلاعات مالی برای تصمیم‌گیری مدیران+گزارش‌دهی ساده و کم‌هزینه به ذینفعان بیرونی سازمان+آسان‌سازی ثبت و نگهداری اطلاعات مالی و....
نرم افزارها در نگارش های مختلف ویژه کلیه شرکت های بازرگانی تولیدی وخدماتی وشرکت های پیمانکاری میباشد.این شرکت نگارش هایی ویژه کلیه فروشگاه ها و مراکز فروش تولید کرده که درحال حاضر بیش از 2000کاربر درحال استفاده از این نرم افزارها میباشند.
کلیه نرم افزارها شامل یکسال گارانتی بدون قیدوشرط میباشد و شامل آموزش رایگان کاربران به همراه نصب وراه اندازی میباشد.
جهت سفارش و مشاوره در خصوص خرید نرم افزار مورد احتیاج خود با کارشناس فروش شرکت تماس حاصل فرمایید:***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار حسابداری پارسیان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :