ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار فوق حرفه ای Shop Drawing

نرم افزار فوق حرفه ای Shop Drawing

قیمت : 25000تومان

نرم افزاری فوق العاده جهت Shop Drawing و تهیه شکل گسترده
با استفاده از این نرم افزار شما می توانید بدون هیچ مدلینگ و وقت گذاشتن برای ترسیم انواع قیفها و مخروطها، انواع استوانه ها، انواع برخوردها (لوله به لوله ، لوله به انواع قیف، ...)، انواع زانوها، انواع حلقه ها و لوله های حلقوی، انواع پاچه شلواری ها، انواع کاپها، انواع داکتهای مستطیلی 1 راهه و دو راهه، انوا ع مته ها، انواع منشورها و هرم ها، انواع شوت های مستطیلی و ... فوق العاده سریع و آسان شکل گسترده و نقشه ساخت آن ها را داشته باشید.
همچنین این نرم افزار قابلیت ارسال نقشه هاش به اتوکد را با انتخاب گزینه export to DXF دارد. خیلی ساده می توانید shop drawing این اجسام سه بعدی و همچنین ترسیمه خود اجسام سه بعدی و شکل گسترده آن را بدون کمترین اتلاف وقت بدست آورید.
اندازه ها دقیق و محاسبات کامل است و پس از ارسال به اتوکد هم همه چیز درست و دقیق است.
باور کنید در کمتر از یک دقیقه می توانید کار یک روز یا چند روز را انجام دهید.

برای این کار فقط کافی است نرم افزار را اجرا کرده از بین اسامی مختلف بالا، هدف مورد نظرتان را انتخاب کنید. (وقتی شما موردی مورد نظرتان است تمام اشکال قابل استفاده آن را شما می بینید و از بین آنها انتخاب می کنید ) مثلا من می خواهم از بین شوت ها شکل گسترده و شکل سه بعدی و ... آن داشته باشم.
از گزینه های موجود شوت ها را انتخاب می کنم و از بین شوت ها که به صورت تصویری تمام حالات مختلف ممکن را نشان می دهد یک شوت مستطیل شکل انتخاب میکنم. مثلا در انتخابی که من انجام دادم سه حالت نشان داده شده است 1- شوت مستطیلی بالا و پایین موازی 2- شوت مستطیلی بالا و پایین زاویه دار 3- شوت مستطیلی بالا چرخیده،
حال با انتخاب مورد مورد نظر خود و زدن کلید continue شما به صفحه ای می روید که هممان شوت رسم شده و اعدادی روی آن وجود دارد که پیش فرض نرم افزار است. اکنون شما اعداد مورد نظر خود را که مربوط به هر قسمت می باشد وارد کنید و کلید pattern view که در زیر این ترسیم وجود دارد را بزنید
اکنون شما نقشه ساخت (Shop Drawing) را دارید و نیازی به هیچ محاسباتی ندارید و در کمتر از یک دقیقه کار حداقل 4 ساعتی را انجام داده اید، و برای داشتن شکل سه بعدی آن نیز می توانید کلید مربوط به 3D را بزنید.
باور کنید به همین سادگی است و هیچ مشکلی در کار کردن با نرم افزا نخواهید داشت و اندازه ها هم دقیق دقیق است.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره *********** تماس حاصل فرمایید.
قیمت این نرم افزار فوق العاده فقط 20,000 تومان می باشد و بابت هزینه پست 5,000 تومان به مبلغ فوق اضافه میگردد. ( جمعاً 25,000 تومان)
* جهت خرید محصول، شما با شماره *********** تماس بگیرید، آدرستان را بدهید و از طریق پست محصول خود را تحویل بگیرید و یا از طریق حضور در محل محصول خود را دریافت کنید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان هرمزگان
آدرس :  استان هرمزگان - بندر عباس
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار فوق حرفه ای Shop Drawing
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط