ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار مدیریت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل

نرم افزار مدیریت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل

نرم افزار مدیریت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل – ردیاب خودروها و ویزیتورها

قوی ترین نرم افزار مدیریت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل ایران
همه چیز را کنترل کنید

سامانه مدیریت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل ، ترکیبی از نرم افزارهای خاص چند منظوره می باشد که با استفاده از فن آوری ماهواره وGPS و با تکیه برزیر ساخت GIS (سیستم های اطلاعات جغرافیایی) امکان ردیابی آن لاین و آف لاین متحرک ها (هر متحرکی شامل اشخاص و انواع خودروها) را با هدف اطلاع یافتن از موقعیت آنها و امکان پذیرساختن مدیریت بهینه آنان فراهم می سازد. با راه اندازی این سیستم ، موقعیت خودرو ها از طریق یک مرکز عملیاتی قابل تعیین می باشد و مسئولین سیستم می توانند در هر نقطه با برقراری اتصال به مرکز مکان و الگوی توزیع متحرک ها را بروی نقشه مشاهده کرده و آخرین اطلاعات حرکتی متحرک ها نظیر جهت حرکت، میزان توقف، سرعت و مسافت طی شده را در اختیار داشته باشند. همچنین برنامه ریزان سازمانی با دسترسی به گزارشات تحلیلی بر روی این اطلاعات می توانند در خصوص برنامه ریزی مناسب و موثر منابع حمل و توزیع سازمان اقدام نمایند.
ادعای ما این است که نرم افزار کنونی قوی ترین سامانه ردیابی موجود در ایران می باشد. تمامی نقشه های موجود شهرهای کشور توسط این شرکت تولید شده است و علاوه بر آن می توان از نقشه گوگل نیز استفاده نمود. برخی از گزارشات قابل ارائه به شرح زیر می باشد:
-گزارش تخلف سرعت : نقاط ثبت شده از متحرک مورد نظر را که از سرعت مجاز انتخابی بیشتر باشد را بصورت لیست و بر روی نقشه نشان خواهد داد. این گزارش همچنین امکان تعیین مدت تداوم تخلف را نیز دارد.
-گزارش توقف : نقاط توقف متحرک ها را نشان می دهد. این گزارش امکان تعیین زمان و شعاع توقف را دارد.
-گزارش توقف در محل مشتری : مشتریانی ویزیت شده توسط ویزیتور در مسیر را بر روی نقشه نشان می دهد.
-گزارش تخلف از محدوده : نقاط ثبت شده از منابع متحرک که خارج از منطقه مجاز تردد باشد را نشان می دهد.
-گزارش کارکرد در محدوده : مشتریان ویزیت شده و نحوه تردد یک متحرک را در منطقه خاص نمایش می دهد.
-گزارش وضعیت متحرک ها : وضعیت آنلاین و یا آفلاین بودن متحرک ها و دمای لحظه ای آنها را نشان می دهد.
-گزارش GPS و GPRS: وضعیت خاموش و یا روشن بودن سرویس GPS و GPRS دستگاه ها را در یک بازه زمانی دلخواه جهت جلوگیری از کارشکنی افراد نمایش داده خواهد شد.
- گزارش خلاصه عملکرد : امکان دریافت گزارش جامع از حداقل و حداکثر سرعت، دما و زمان تداوم تخلف در محدوده زمانی دلخواه را دارد.
-گزارش دمای یخچال : دمای یخچال و میانگین دمای یخچال در محدوده زمانی دلخواه به نمایش می گذارد. و همچنین امکان مشاهده متحرک ها با دمای غیرمجاز بر روی نقشه را دارا می باشد.

وبسایت : www.globalabz.com
ایمیل   : [email protected]
دفتر مرکزی بابل : ***********_***********
فکس : ***********
فاخر اندیشه ی بهتا ، فاب ، نظارت ، ناوگان حمل و نقل ، ردیاب خودروها ، ردیاب ویزیتورها ، سرویس GPS ، گزارش عملکرد ، وضعیت آنلاین ، آفلاین ، نرم افزار مدیریت ، مدیریت ناوگان ، حمل و نقل ، ردیابی ، جی پی اس ، نقشه ردیابی ، فاخر اندیشه ی بهتا ، فاب ، اندروید ، فروش ، نرم افزار ، ردیابی ، ماهواره

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مازندران
آدرس :  استان مازندران - بابل
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار مدیریت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط