ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

نرم افزار نفت و گاز ترازنگار

نرم افزار نفت و گاز ترازنگار

"کدینگ چهارسطحی و چهار شناور:
با استفاده از شناورها و ارتباط آنها با یکدیگر و کدینگ حسابداری میتوانید اطلاعات حسابداری را در ریزترین سطح وارد کنید و به پروژه های مربوطه و قسمتهای مختلف مرتبط سازید تا بهای تمام شده را در مراحل مورد نظر به صورت کامل گزارش گیری نمایید.
تعریف پروژه و مراحل کار:
شما میتوانید پروژه ها و مراحل کاری خود را تعریف کرده و با ارجاع پرونده ها به بخشها و افراد مربوطه بر اساس چرخه کاری خود ، گزارشات مربوط به عملکرد و مراحل پیشرفت کار را تهیه و مورد بررسی قرار دهید.
ارتباط دهی هزینه ها به پرژه های مربوط:
با تعریف پروژه ها و هزینه ها و ارتباط دهی بین آنها میتوانید در گزارش ماتریسی به صورت زیرشاخه گزارش مربوط به هزینه های پرژه را به صورت تفکیک و یا تجمیع دریافت نمایید.
تعریف فرمول تولید:
با استفاده از قسمت تولید نرم افزار میتوانید فرمولهای مربوطه را در سیستم تعریف نمایید و با استفاده از دستور آماده سازی و انجام تولید مواد اولیه تبدیل به کالای ساخته شده میشوند و بهای تمام شده کالا محاسبه میگردد.
محاسبه بهای تمام شده بر اساس مراحل کار:
محاسبه بهای تمام شده ویژه نفت و گاز به دوشکل کامل و کوشش های موفق میباشد که با استفاده از پیگیری پروژه ها و ثبت جزئیات اسناد مالی و تعریف فرمول تولید شما میتوانید به دلخواه هر کدام از دو شیوه ی فوق را در سیستم مالی خود اجرایی نمایید.
گزارشات متنوع و امکان گزارش سازی:
شما میتوانید قراردادهای خود را در سیستم با توجه به اشخاص و پروژه های مربوطه تعریف کرده و عملکرد خدمات ارائه شده به پروژه ها و کارکرد مربوط به سرویس کار ها را گزارش گیری نمایید .
محاسبه حقوق و دستمزد:
میتوانید سمتهای شغلی را تعریف نمایید و با ثبت مساعده ها / ورود و خرج/غیب و اضافه کاری/حقوق پایه/لیست حقوق و بیمه را تهیه نمایید.
تعریف چارت سازمانی و ارجاع کار:
در قسمت مدیریت مشتریان چارت سازمانی و چرخه کاری خود را تعریف و پرونده های کاری خود را به بخشها و افراد مربوطه به همراه سابقه ی عملیاتی میتوانید ارجاع دهید و گزارشات مربوط به چرخه کاری و مراحل پیشرفت کار را دریافت نمایید.
"

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار نفت و گاز ترازنگار
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط