ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

نظافت تخصصی اتاق سرور

نظافت تخصصی اتاق سرور

نظافت تخصصی چیست؟
بیشتر سازمان های و شرکت های خصوصی و دولتی دارای تجهیزات کامپیوتری بسیار گرانقیمت و با ارزشی هستند که برای ذخیره سازی و پردازش در امور روزمره آن سازمان، نقش بسیار مهم و حیاتی را ایفا میکنند. به صورتی که در بعضی اوقات ایجاد یک وقفه کوچک چند ثانیه ای، می تواند برای آن سازمان یا مجموعه بسیار زیان آور باشد. این تجهیزات حساس، که بدون آن ها ارائه خدمات بسیار دشوار و زمان بر خواهد بود میبایست در محیطی (اتاق) با ضریب امنیتی بسیار بالا حفظ و نگهداری شود و مورد بهره برداری قرار گیرند و از ایجاد هرگونه خلل و وقفه احتمالی در روند کار جلوگیری نمود.
اتاق سرور بعنوان نبض اصلی یک مجموعه میباشد و کلیه مسائل مربوط به آن میبایست توسط نیروهای متخصص مرتبط انجام گردد که با تجربه خود در این زمینه احتمال هرگونه خطا را به حداقل برسانند. بدین منظور شرکت یکتا ایده شرق آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با برنامه ریزی مناسب جهت نظافت تخصصی با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و ابزارهای حرفه ای و تخصصی این کار اعلام میدارد.
•عملکرد متخصصین شرکت یکتا ایده شرق
سرویس های شرکت یکتا ایده شرق در راستای فراهم نمودن نیازهای مشتری به شرح ذیل میباشد:
1-نظافت کلی بعد از ساختن و قبل از راه اندازی:
این سرویس شامل جمع آوری نخاله های اضافه از زیر کف کاذب، پاک کردن رنگ بر روی کف کاذب، درب ها، دستگاه ها، رک ها و... بعلاوه تمام مواردی که در نظافت کامل دوره ای انجام میگیرد.
2-نظافت کامل دوره ای:
این سرویس شامل نظافت سقف اتاق ها، سقف کاذب، کف کاذب، زیر کف کاذب، گردگیری سینی، کابل های کف، نظافت فضای محیطی، نظافت سیستم های هواسازی، خنک کننده ها، نظافت تابلوهای برق، تمیز کردن و گردگیری فن های رک و سرورها وسایل الکترونیکی، نظافت تجهیزات اداری موجود در محیط قرارداد، بستن کلیه محفظه های قابل نفوذ به اتاق توسط موجودات و حشرات موذی.
3-نظافت سطحی دوره ای:
این سرویس شامل نظافت سطح سقف ها و رک ها، فضاهای محیطی، تابلوهای برق، سیستم های هواسازی و خنک کننده ها و تجهیزات اداری موجود در محیط قرارداد می باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نظافت تخصصی اتاق سرور
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :