ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نمایشگاه صنایع فولاد،ریخته گری و متالورژی تبریز

نمایشگاه صنایع فولاد،ریخته گری و متالورژی تبریز

قیمت : هر متر مربع 110000 تومان

اهداف برگزاری:
با توجه به پتانسیل های موجود در سطح استان و استانهای مجاور(آذربایجان غربی،زنجان،اردبیل،کردستان، و مناطق آزاد اقتصادی) و به منظور ایجاد زمینه ای مناسب و منطبق بر استانداردهای جهانی و فراهم آوردن فضای رقابتی سالم جهت شناسائی بازارهای هدف و توسعه و رونق اقتصادی این شاخه از صنعت در منطقه غرب کشور.
محل برگزاری:
محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز- سالن پروین اعتصامی با متراژ6480 متر مربع و سالن استاد شهریار با متراژ 3120 متر مربع دارای کف سنگ شده ، درب های ترانزیت جهت تخلیه و بارگیری و سیستم تهویه مطبوع.
امتیازات:
بزرگترین نمایشگاه صنعتی کشور در نیمه اول سال1394 با در نظر گرفتن برگزاری همزمان با دو عنوان نمایشگاه: هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار،اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق – نهمین نمایشگاه بین المللی بزرگ ماشین آلات تبریز.
زمینه های مشارکت:
صنایع فولاد،معادن،فلزات،ریخته گری،قالبسازی،آهنگری،مواد و متالورژی،مواد اولیه و تجهیزات وابسته همچنین کلیه پیمانکاران و تولیدکنندگان،تعمیر و نگه داری و خدمات فنی مهندسی،مراکز پژوهشی و تحقیقاتی،مراکز علمی آموزشی ، جراید و نشریات تخصصی.
خدمات اطلاع رسانی(جذب مخاطبین خاص):
درج آگهی و فراخوان در مجلات و وب سایت های تخصصی و روزنامه های کثیر الانتشار،نصب بیل بورد در محیط شهری وشهرک های صنعتی، پخش تیزر و زیرنویس در رادیو و تلویزیون استان آذربایجان شرقی و غرب،اردبیل و زنجان - ارسال دعوت نامه مستقیم به مخاطبین دولتی و خصوصی،اطلاع رسانی گسترده در نمایشگاه های مرتبط کلیه مراکز نمایشگاهی کشور.
نحوه مشارکت:
ارسال فرم های تکمیل شده شماره 1 و 2 به همراه چک یا سند واریز هزینه مشارکت به دبیر خانه برگزاری نمایشگاه:
(آقای گودرزی- مدیر ثبت نام و برنامه ریزی/*********** /و پست الکترونیک [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نمایشگاه صنایع فولاد،ریخته گری و متالورژی تبریز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط