ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نمایندگی خرید شلنگ ایکس هوز در شیراز

نمایندگی خرید  شلنگ ایکس هوز در شیراز

قیمت : تماس بگیرید

نمایندگی محصولات تله شاپینگ و می شاپ در شیراز
خرید حضوری از فروشگاه می شاپ در شیراز و اینترنتی از سایت
###################################

خرید اینترنتی شیلنگ جادوئی ایکس هوز Xhose در شیراز
شیلنگ جادوئی ایکس هوز محصولی خارق العاده است که به صورت اتوماتیک افزایش طول پیدا می کند
تکنولوژی مورد استفاده در این شیلنگ این امکان را دارد با جریان پیدا کردن آب در شیلنگ و ایجاد فشار در فضای داخلی شیلنگ بدنه شیلنگ به صورت معجزه آسایی به ۳ برابر طول خود اضافه می کند و وقتی که فشار آب در شیلنگ قطع شود به صورت کاملا اتوماتیک عرض آن کم شده و به همان ۵ متر می رسد.


آیا از جا گرفتن شیلنگ های معمولی در محیط خانه خسته شده اید ؟ دیگر نگران نباشید با خرید شیلنگ جادوئی ایکس هوز دیگر دچار کم بود جا و شکل نا مناسب شیلنگ در آپارتمان و منزل خود نخواهید شد .
دیگر نیازی به جمع کردن شلینک های طولانی خود را ندارید و با خرید یک شیلنگ ایکس هوز یک شیلنگ طولانی ولی کم جا را تهیه خواهید کرد. این شیلنگ دارای بدنه ای بسیار مقاوم بوده و هنگام اسپری کردن آب به خوبی عمل می کند و در برابر نور خورشید و رطوبت هیچ آسیبی نخواهد دید.
با دو رنگ آبی و سبز
همره با بسته بندی اورجینال و اصلی
تحویل و پرداخت هزینه درب منزل شما
شیلنگ جادویی ایکس هوز دارای دو رنگ سبز و آبی می باشد که تصویر بسته بندی آن را در تصویر بالا مشاهده می کنید حتی کودکان شما نیز می توانند شیلنگ ایکس هوز تاشو را جا به جا کنند. شیلنگ تاشوی XHose گره نمیخورد و به راحتی می توانید منزل و ماشین خود را با لذت شستشو دهید. برای خرید و سفارش شیلنگ تاشوی ایکس هوز روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و اولین کسی باشید که شیلنگ تاشوی ایکس هوز را خریداری می کند.

با خرید شیلنگ جادوئی ایکس هوز تکنولوژی جدید در امور شستشو را به چشم خود ببینید فقط کافیست تا شیر آب را باز کنید تا این شیلنگ تا سه برابر اندازه اولیه خود قد کشیده و بزرگ شود و با بستن شیر آب به اندازه اولیه خود باز گردد و به اندازه یک بسته دستمال کاغذی شود!
یکی دیگر از مزیت های ایکس هوز دستگاه آب پاش آن می باشد که دارای هفت نوع عملکرد پاشیدن آب می باشد که می توانید آن را با توجه به نیاز خود تنظیم نمایید و از استفاده آن لذت ببرید.
شاید برای شما هم باورش سخت باشد ولی شیلنگ در حال حاضر به همین مشخصات در فروشگاه ایکس هوز موجود است و می توانید به صورت آنلاین آن را از ما خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایکس هوم شیلنگ جادویی خود را با قیمتی باورنکردی از ما خریداری کنید این شیلنگ که از یک لایه قابل انعطاف ضخیم درونی و یک لایه تاشو بیرونی ساخته شده از جنس مش بافته شده ی قوی است و شبیه به هیچ شیلنگ دیگری نیست و با ساختار خارق العاده ، استفاده از آن باعث رضایت شما شده و شما میتوانید به راحتی از آن در داخل خانه و حیاط و کارواش ماشین و شتشوی شیشه ها و دیوار و باغبانی و …. استفاده کنید. شیلنگ جادویی ایکس هوز همان وسیله ای است که مدت هاست برای شستشوی آپارتمان و منزل خود به آن احتیاج دارید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان فارس
آدرس :  استان فارس - شیراز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نمایندگی خرید شلنگ ایکس هوز در شیراز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :