ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

نمایندگی فروش ورق کامپوزیت آلمنیوم آلوباند یو اس

نمایندگی فروش ورق کامپوزیت آلمنیوم آلوباند یو اس

رای شعبه 12 دادگاه تجدید نظر استان تهران در مورد صاحب اصلی برند آلوباند
شعبه 12 دادگاه تجدید نظر استان تهران در تاریخ 28/8/1391 حکمی به شماره ***********01133 صادر کرد که شرکت یوروکن بیلدینگ اینداستریز شعبه ایران به آدرس تهران، میرداماد، میدان محسنی، خیابان وزیری پور، خیابان کاووسی، پ 20، واحد 101 صاحب اصلی برند آلوبوند Alubond می باشد. این حکم قطعی و نهایی تلقی می گردد.
وکلای شرکت تابحال چندین انبار و پروژه غیرقانونی برند آلوباند را تحت پیگرد قانونی قرار داده اند. برای اطلاعات بیشتر لطفا با نمایندگی شرکت به شماره های *********** و 8-******** و یا با پست الکترونیکی [email protected] تماس حاصل فرمائید.
ورقهای کامپوزیت آلوباند محصول کمپانی امریکن بیلدینگ تکنولوژی، واقع در ایلونویز آمریکا بوده و بزرگترین تولید کننده ورقهای کامپوزیت با تاسیسات اصلی در اروپا و خاورمیانه و هند میباشد. دو مرکزتاسیسات اصلی جدید در سریلانکا و عربستان سعودی با ظرفیت تولید بیش از ******** متر مربع ورق کامپوزیت وتولید 20000 تن کویل روکش دار در ژوئن 2012 راه اندازی شد.
با بیش از پنجاه و پنج میلیون متر مربع نصب در سراسر دنیا ، آلوباند گزیده منتخب طراحان بین المللی در90 کشور دنیا برای نمای خارجی پروژه های عظیم میباشد.
گروه تخصصی R&D آلوبوند همواره در حال توسعه محصولات جدید با تمرکز بر روی محیط و استفاده مناسب از آن است.این امر بر گرفته شده از توسعه آلوبوند به عنوان بزرگترین تولیدکننده ورقهای کامپوزیت ورق آلومینیوم دنیااست که نه تنها در معماری و طراحی داخلی ،بلکه به عنوان یک سیستم کامل در صنعت سبز مورد استفاده قرار میگیرد.امروزه آلوبوند با میزان تولید تراکم کم و کامپوزیت آلومینیومی آیینه ای خورشیدی با تراکم بالا که در حال حاضر به عنوان جایگزین آیینه های شیشه ای در فرورفتگی محدب انرژی خورشیدی و افزایش دهنده انعکاس در صنعت صدا و تصویر است، در سطح تجاری مشغول به فعالیت میباشد.
آلوبوند یو.اس.آ Alubond U.S.A ورق کامپوزیتی است که از دو لایه آلومینیومی به دور یک هسته میانی تشکیل شده است.این نسل جدید از تکنولوژی که با پروسه های شیمیایی و میکانیکی ادغام شده است، فروش ، تولید ورقهای کامپوزیت آلومینیوم را به یک پروسه استثنایی در این سطح تکنولوژی قرار داده است.سطح آلومینیوم خارجی در ورقهای نمای بیرونی توسط روکش فلورکربن پانصد کینار پی وی دی اف پوشش داده شده است و سطح لایه زیرین توسط روکش محافظ رنگی، جهت جلوگیری از ایجاد خورندگی پوشانیده شده است.
برای اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت www.alubond.com مراجعه فرمائید.
آدرس: تهران، میرداماد، میدان محسنی، خیابان وزیری پور، خیابان کاووسی، پ 20، واحد 101
توجه: این دفتر، خدمات تشخیص ورق آلوبوند اصل را ارائه می دهد. کافیست کد پشت برگه را به پست الکترونیکی [email protected] ارسال فرمائید.
با تشکر

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نمایندگی فروش ورق کامپوزیت آلمنیوم آلوباند یو اس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط