ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

هات تپ چیست؟

به عملیات انشعاب گیری در لوله ها و تانک های حاوی سیالات پرفشار (نفت ، گاز، مشتقات نفتی، پتروشیمی و حتی آب ودیگر سیالات ) ، در حالتی که خط یا مخزن ، حامل جریان و سیال باشد ، عملیات اتصال گرم یا انشعاب گرم HOT-TAP گفته می شود.

در این روش ، که اکثرا" برای اتصال شبکه های جدید الاحداث سیال به شبکه ها و خطوط لوله حاوی سیال قدیم ویا بعضا" انجام پاره ای از تعمیرات ، بدون قطع جریان سیال انجام می پذیرد ، با دستگاههای خاصی ،لوله را سوراخ نموده وبه خط جدید وصل می کنند .این عملیات که نتیجه آن اتصال یک شیر به انتهای انشعاب گرفته شده می باشد ، از عملیاتهای حساس ودقیق خط لوله میباشد ودر صورت عدم رعایت ضوابط ونکات فنی وایمنی واستفاده از نیروهای غیر متخصص و غیر مجرب امکان بروز حوادث ناگوار محتمل است.

اجرای این عملیات شامل جوش کاری اتصالات مورد استفاده ، نصب شیر هات تپ وانجام عملیات برش کاری بوسیله دستگاه های هات تپ می باشد.

برای انشعاب گرفتن از خط ، ابتدا فیتینگ مناسب به خط لوله جوش داده می شود با توجه به نسبت قطر انشعاب به قطر خط اصلی از اتصالات مختلفی استفاده می شود . این فتینگ ها که همه به خط حامل سیال پر فشارجوش داده می شوند ، یکی از مهم ترین اجزاء و وسایل عملیات اتصال گرم می باشد و به دو گروه اتصالات زینی SADDLE-NIPPLE و اتصالات Split-Tee تقسیم می گردند.

بعد از نصب قطعه وتراز نمودن آن جوش کاری آغاز می گردد جوش کاری در این روش مطابق استانداردAPI 1104 بوده و الکترودها و روش جوش کاری از این استاندارد پیروی می کند.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - کمال شهر
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: هات تپ چیست؟
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :