ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

هوشمند سازی تجهیزات صوتی و تصویری

هوشمند سازی تجهیزات صوتی و تصویری

هوشمند سازی تجهیزات صوتی و تصویری

سیستم هوشمند صوتی و تصویر به دستگاه‎هایی نظیر سیستم‎های صوتی، تلویزیون، رسیور، دستگاه‎های CD Player و DVD Player متصل می‎شود و شما قادرید تنظیمات دلخواه خود را از هر کجای ساختمان به راحتی بر روی این دستگاه‎ها اعمال کنید.

از دیگر امکانات سیستم‎های صوت و تصویر هوشمند می‎توان به ضبط صدای شخص و پخش آن در زمان‎های مورد نیاز اشاره نمود. این بخش از امکانات سیستم هوشمند ساختمان به جهت افزایش ایمنی و امنیت ساکنین از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال با ضبط پیام هشدار ورود غیرمجاز به ساختمان و یا پیامی مبنی بر پخش نشت گاز، می‎توان اطلاع‎رسانی به موقع و امنیت بالایی را برای ساکنین ساختمان فرآهم کرد.

در این سیستم می‎توان دستگاه‎های صوتی و تصویری را از طریق کلیدهای هوشمند چندکاره، تبلت و یا از طریق برنامه‎ریزی و تعیین زمانبندی به صورت خودکار فعال کرد.

توجه شود که تمامی این امکانات و نحوه استفاده از آن در ساختمان به طراح سیستم هوشمند ساختمان مرتبط است و طراح می‎تواند امکانات بیشتری را نیز در سناریوها استفاده نماید.

در ادارات و موسسات با برنامه‎ریزی سیستم هوشمند صوتی، می‎توان در ساعات مشخصی به صورت خودکار اذان و یا مورد مشابه دیگری را پخش نمود؛

قابلیت اتصال این سیستم به ماژول دزدگیر و پخش هشدارها و یا اتصال به ماژول ایمنی جهت اعلام نشتی گاز در محل که باعث اطلاع‎رسانی مناسب و جلوگیری از حوادث می شود؛

"»کنترل مجزای پخش صدا در هر اتاق به صورت دلخواه؛

کنترل تمامی سیستم‎های صوتی، تلویزیون و ... با ریموت کنترل یا کلیدهای هوشمند یا IPADبدون محدودیت مکانی (استفاده از سنسورهای سقفی).

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - هشتگرد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: هوشمند سازی تجهیزات صوتی و تصویری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط