ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

واترجت / واترجت صنعتی / سندبلاست / waterjet

واترجت / واترجت صنعتی / سندبلاست / waterjet

شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز با همکاری با بهترین تولید کنندگان آلمانی ، ایتالیایی و هنگ کنگی ارائه دهنده طیف گسترده ای از محصولات نظافتی و بهداشت محیط کار میباشد. شرکت Karcher آلمان به عنوان بزرگترین تولید کننده دستگاه های نظافتی در دنیا ،Pulitecno ایتالیا به عنوان تولید کننده واترجت های صنعتی و فوق صنعتی ، Capitani ایتالیا به عنوان یکی از شرکت های مادرو اصلی تولید کننده سیستم های بخار و بخارشوی های صنعتی در دنیا ، CB Ametek هنگ کنگ با همکاری و لیسانس شرکت معظم AMETEK آمریکا به عنوان بزرگترین تولید کننده دستگاه های کفشوی صنعتی در شرق آسیا از شرکای تجاری شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز در بخش محصولات خارجی این شرکت میباشند. همچنین بخش تولیدی شرکت این شرکت انواع مصنوعات پلی اتیلنی در بخش خدمات و بهداشت محیط کار را از جمله انواع سطل های زباله شهری ، صنعتی و خانگی ، انواع منابع ذخیره آب شرب و مایعات و انواع ترولی های نظافتی و ترولی های پذیرایی را تولید مینماید.

دستگاه های واترجت Karcher آلمان

این دستگاه ها ساخت کمپانیkarcher آلمان می باشندکه معتبرترین و شناخته شده ترین کمپانی تولید واترجت در سطح جهان می باشد. این دستگاه قادر است با فشار بالای آب هرگونه آلودگی و جرم گرفتگی را پاک نماید. دستگاه‌های واترجت دارای دو نوع تفنگی می‌باشند. یکی از آنها برای پاک کردن کثیفی‌های سطحی طراحی گردیده و دیگری جهت شستشوی‌های عمقی. همچنین نازل های خاص مانند برس شستشوی اتومبیل یا نازل مخصوص شستشوی زمین و ... نیز در صورت تمایل قابل ارائه است.



کاربردهای عمومی دستگاه واترجت


شستشوی ماشین آلات صنعتی و ساختمانی
شستشوی تاسیسات صنعتی و ساختمانی
شستشوی کف پارکینگ ها و یا سطوحی که دچار جرم گرفتگی شده اند.
جرم گیری مخازن صنعتی و شتسشوی لوله های بزرگ
شستشوی اتومبیل و ماشین آلات ساختمانی و راهسازی
شستشوی نمای شیشه ای ، سنگی ، سیمانی ، آجری و ... با سرعت و کیفیت بالا
رنگبری از روی سطوح بدون کوچک ترین آسیب و واتر سند بلاست
چربی زدایی ، رسوب زدایی ، جرم گیری
جرم گیری سطوح استخر ها

دستگاه های واترجت در دو نوع آب سرد و آب گرم طراحی می شوند . دستگاه های آب گرم برای شستشوی آلودگی هایی از نوع چربی و روغن توصیه می شوند . در یک تقسیم بندی دیگر دستگاه های واترجت به دو نوع تک فاز و سه فاز تقسیم می شوند .در ادامه مشخصات فنی گروه های مختلف واترجت ارائه شده اس

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: واترجت / واترجت صنعتی / سندبلاست / waterjet
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط