ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

پارت همراه مرجع تخصصی فروش اینترنتی موبایل و تبلت

پارت همراه مرجع تخصصی فروش اینترنتی موبایل و تبلت

عرضه انواع گوشیهای تلفن همراه با گارانتی معتبر.شما می توانید جدیدترین گوشی های تلفن همراه را از قبیل آیفون ، نوکیا ، سونی ، HTC و ... را از طریق فروشگاه آنلاین پارت همراه و با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه پارت همراه مرجع تخصصی فروش اینترنتی موبایل و تبلت در ایران است. جدیدترین موبایل هاو تبلت با تنوعی بی‏ نظیر در فروشگاه پارت همراه عرضه می‏‏‏شوند.

فروشگاه 121 از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت ، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط ، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏ .
کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت فروشگاه پارت همراه و خدمات ارائه شده در آن ، همواره یکی از مهم‏ترین و با اولویت‏‏‏ترین موضوعات در فروشگاه پارت همراه بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏‌ترین و به‏روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی ، انتخاب و خرید کالا در وب سایت فروشگاه پارت همراه ، خدماتی شایسته و تجربه‏‏ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

لازم به ذکر است که فروشگاه پارت همراه در هیچ نقطه‏ای از کشور به غیر از واحد مرکزی مستقر در اصفهان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات در سراسر کشور تنها در این مرکز ارائه می‏‏شود .
شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نمایش محصولات و خدمات در قالب تصویر، به وب سایت این شرکت به www.parthamrah.com مراجعه فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پارت همراه مرجع تخصصی فروش اینترنتی موبایل و تبلت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط