ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پرفکت استپس جدید 2013- اورجینال TV NET KALA

پرفکت استپس جدید 2013-  اورجینال TV NET KALA

قیمت : تماس بگیرید

تفاوت اصلی سری جدید کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ با سایر کفش ها در فرم منحنی کف آن است، که باعث کاهش فشار از روی ستون فقرات تا ۴۰% و از مفاصل تا ۳۵% و انتقال آن به عضلات شکم، ران و باسن و همچنین افزایش چربی سوزی تا ۵۰% می شود. از کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ در هر لحظه و هر مکانی می توان استفاده کرد. برای منزل، سوپر مارکت، بیرون رفتن با بچه ها، در پارک، در محل کار، هنگام خرید از مراکز خرید و یا هر فعالیت دیگری می توانید از کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ استفاده کنید.
هنگام راه رفتن با این کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ شما مقدار زیادی کالری مصرف می کنید و از تمامی ماهیچه های بدنتان برای یک پیاده روی صحیح و اصولی استفاده می کنید. بهترین حالت این است که تاجایی که می توانید از این کفش هر روز و هر هفته استفاده نمایید.

کفش طبی پرفکت استپ هیچ شباهتی به کفش های معمولی ندارد. نحوه طراحی مدرن آن این امکان را به شما می دهد که به شیوه کاملاً جدیدی راه بروید.
پیشنهاد می شود روزانه مدت ۲۰ تا ۴۰ دقیقه با کفش پرفکت استپس ۲۰۱۳ راه بروید. در ابتدا شاید شما به پوشیدن آن عادت نکرده باشید اما شما می توانید هر روز ده دقیقه زمان استفاده از این کفشها را اضافه کنید. تا زمانیکه بدن شما به این شیوه راه رفتن جدید عادت کند.

تأثیر فوق العاده این کفش که حاصل طراحی بسیار علمی و دقیق آن می باشد ،شما را شگفت زده خواهد کرد.
پرفکت ، پرفکت استپز ، کفش پرفکت اصل ، پرفکت آمریکایی ، پرفکت اصل ، کفش لاغری ، کفش لاغری پرفکت استپس ، فروش عمده کفش پرفکت ، خرید عمده پرفکت ، عمده کفش پرفکت استپز ، عمده پرفکت استپس-طبی-ورزشی-سلامتی-Perfect-Steps-پرفکت-استپس-نمایندگی-کفش-های-لاغری-پرفکت--استپس-اصل-اورجینال

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پرفکت استپس جدید 2013- اورجینال TV NET KALA
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :