ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پرینتر اپسون جوهرافشان رنگی ال L1800

پرینتر اپسون جوهرافشان رنگی ال L1800

قیمت : 2,370,000 تومان

Epson L1800 Inkjet Printer A3

مشخصات کلی کالا
امروزه در بازار عرضه‌ی ماشین‌های اداری، شرکت‌های سازنده‌ی چاپگرها در دو نوع تکنولوپی چاپ با یکدیگر رقابت می‌کنند: لیزری و جوهرافشان. که دسته‌ی آخر سهم بزرگی از تنوع این بازار را به دست گرفته‌است. از دلایل محبوبیت این گونه پرینترها قیمت پایین و کیفیت خوب در مقابل پرینترهای لیزری بوده که یکی از دغدغه‌های بزرگ کاربران را تا حدی برطرف نموده است.
یکی از شرکت‌های فعال در رسته‌ی چاپگرهای جوهرافشان، کمپانی Epson می‌باشد که دسته ای از محصولات خود را به یک مخزن جوهر مجهز کرده و به جای استفاده از کارتریج ، هد دستگاه مستقیما از مخزن جوهر لازم برای چاپ را تامین و از مصرف اضافی جوهر در کارتریج‌ها جلوگیری می‌کند. اپسون L1800 از مدل‌های بی‌نظیر رنگی وA3 موجود است که با این تکنولوژی معرفی شده و کار با آن تجربه‌ای شیرین را نصیب شما خواهد کرد.
این پرینتر که مناسب برای مصارف اداری ، عکاسی ها و خانگی میباشد، دارای کیفیت عالی چاپ تا 5760x1440 dpi بوده و کاغذهای با سایز بزرگتر از A3 را پشتیبانی می‌کند. همچنین چاپ بدون حاشیه و چاپ مستقیم از دیگر ویژگی‌های مورد نیاز کاربران بوده که در طراحی این چاپگر به آن توجه شده‌است.
سینی کاغذ در نظر گرفته شده برای این دستگاه، ظرفیت 100 برگ را داشته و در هر دقیقه 15 برگ را به چاپ می‌رساند. مخزنهای جوهر به کار رفته در این دستگاه نیز شامل 1مخزن مشکی و 5 مخزن رنگی می‌شود که با وجود مخزن جوهر از هزینه‌های اضافی خرید و شارژ کارتریج رهایی خواهید یافت.
علاوه بر ظاهر زیبا و ابعاد مناسب (715x322x215 میلی‌متر) دارای وزن 12.5 کیلوگرم می‌باشد. با تمام نسخه‌های مختلف ویندوز سازگار بوده و برای ارتباط با آن و ارسال اسناد و تصاویر مورد نیاز می‌توان از یک پورت USB 2.0‌ بهره گرفت.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پرینتر اپسون جوهرافشان رنگی ال L1800
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :