ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

پنل اس ام اس رایگان با امکان ارسال از روی نقشه

پنل اس ام اس رایگان با امکان ارسال از روی نقشه

قیمت : رایگان

شما می توانید در عرض چند ثانیه یک پنل اس ام اس ( ارسال sms ) با شماره اختصاصی به صورت رایگان داشته باشید و از طریق آن پیامک ارسال کنید و در صورت تمایل درآمد هم کسب کنید !

برای این کار کافیست:
1 - عدد 2 را به صورت لاتین به شماره 300077 ارسال نمایید، دقت نمایید که این پیامک به اندازه یک پیامک معمولی برای شما هزینه دارد و هیچ گونه هزینه اضافی از شما کسر نخواهد شد.
2 - نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه پیامک به تلفن همراه شما ارسال می گردد.
3 - با نام کاربری و رمز عبور ارائه شده، وارد سامانه پیامک خود شوید و پس از تکمیل اطلاعات و انتخاب شماره 14 رقمی هدیه، از آن استفاده نمایید .

ویژگی منحصر به فرد پنل: کسب درآمد از طریق پنل!
شما می توانید از سامانه پیامک خود نیز کسب درآمد کنید ، برای این کار بعد از ورود به سامانه در منوی سمت چپ به بخش همکاری در فروش مراجعه کنید ، تنظیمات کلید واژه را کلیک کنید و یک کلمه کلیدی برای خودتان با شماره 300077 تعیین نمایید. پس از این کار ، هر شخصی که کلمه کلیدی تعریف شده توسط شما را به شماره 300077 ارسال نماید یک پنل اس ام اس رایگان دریافت خواهد کرد و به صورت خودکار در سیستم ثبت می شود که این شخص از طریق شما معرفی شده و 30 درصد از سود فروش شارژ پیامک و ماژول و 10 درصد هزینه خط اختصاصی خریداری شده توسط کاربر معرفی شده به حساب شما اضافه می گردد. در صورت نیاز و در هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید با توجه به مبلغ موجود در حساب خود ، در خواست تسویه حساب دهید تا میزان سود شما به حساب بانکی شما واریز گردد.

نکته قابل توجه:
کلیه خدمات پشتیبانی و مسئولیت های ارسال و ... بر عهده شرکت بوده و نیازی به انجام هیچ گونه اقدامی نسبت به کاربر معرفی شده توسط شما نمی باشد ، فقط و فقط تبلیغ کنید تا افراد با ارسال کلمه کلیدی مورد نظر شما به شماره 300077 یک پنل اس ام اس رایگان دریافت نمایند و پس از فعالسازی اقدام به خرید شارژ اس ام اس و ... نمایند.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پنل اس ام اس رایگان با امکان ارسال از روی نقشه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :