ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پورتال مسبی، ورژن 10

پورتال مسبی، ورژن 10

قیمت : 6000000 تومان

شما می توانید پورتال مسبی را به یکی از روشهای زیر خریداری کنید:
1) روش اجاره ای: در این روش، مشتری یک دامین به نام خودش تهیه می کند. سپس هاست توسط خود مدیر مسبی تهیه می شود و ورژن مورد نظر به صورت کامل راه اندازی می شود و پنل مدیریتی سایت و راهنماهای لازم به مشتری تحویل داده می شود. مشتری می بایست در ابتدای هر ماه، مبلغ ماهیانه را پرداخت کند تا سایت ایشان فعال بماند. پس از هر 12 ماه با توجه به قیمتهای جدید هاست، قیمت ماهیانه نیز به روز رسانی خواهد شد.
2) روش خرید سورس به صورت اقساطی: در این روش، مشتری یک دامین به نام خودش تهیه می کند. سپس مبلغ پیش پرداخت را واریز می کند. سپس هاست توسط خود مدیر مسبی تهیه می شود و ورژن مورد نظر به صورت کامل راه اندازی می شود و پنل مدیریتی سایت و راهنماهای لازم به مشتری تحویل داده می شود. مشتری می بایست در ابتدای هر ماه، مبلغ ماهیانه را پرداخت کند تا سایت ایشان فعال بماند. کنترل پنل هاست و تمامی فایلهای برنامه نویسی شده، پس از پرداخت قسط آخر به مشتری تحویل داده می شود.

3) روش خرید سورس به صورت نقدی: در این روش، مشتری یک دامین به نام خودش تهیه می کند. سپس نصف قیمت پورتال مورد نظر از مشتری اخذ می شود و سایت به صورت کامل راه اندازی می شود و سورس نیمی از فایلها به مشتری تحویل داده می شود سپس مابقی مبلغ از مشتری اخذ می شود و مابقی فایلها و راهنماهای لازم به مشتری تحویل داده می شود.

جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد سایر ورژنهای مسبی اینجا را کلیک کنید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - اهواز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پورتال مسبی، ورژن 10
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :