ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پکیج آبیاری اتوماتیک گیاهان آپارتمانی

پکیج آبیاری اتوماتیک گیاهان آپارتمانی

قیمت : 150000

آیا شما هم هنگام رفتن به مسافرت نگران آبیاری گیاهان خود هستید؟ آیا میخواهید یک کارگر داشته باشید تا گیاهان شما را بدون دستمزد آبیاری کند ! با پکیج آبیاری دیگر نگران گیاهان خود نباشید! با این پکیج گیاهان شما به صورت منظم آبیاری میشود و شما گیاهان سالمتر و شادابتر و قویتری خواهید داشت.
پکیج آبیاری مجموعه ای متشکل از تایمر آبیاری لوله های آبیاری و قطره چکان و گیره های نگهدارنده لوله های آبیاری در خاک همچنین اتصالات مورد نیاز میباشد که شما میتوانید به راحتی این لوازم را با استفاده از راهنمای پکیج نصب کنید و یک سیستم آبیاری اتوماتیک برای گیاهان خود داشته باشید.
پس از نصب تایمر به شیر آب شهری و نصب لوله و اتصالات موجود در پکیج ، تایمر را با توجه به راهنمای موجود در پکیج تنظیم می کنید و شیر تایمر دار الکتریکی هم با توجه به برنامه ای که شما تنظیم نموده اید شیر آب را به مدت زمان و دور معین باز و بسته میکند و گیاهان شما با دقت بسیار بالایی آبیاری میشود.
شما به راحتی میتوانید یک سیستم آبیاری خودکار برای خود نصب کنید و در مصرف آب صرفه جویی کنید و همچنین گیاهان سالمتر و شادابتری داشته باشید و از این کار خود لذت ببرید.
نیروی الکتریکی مورد نیاز برای تایمر 2 عدد باطری نیم قلمی آلکالین میباشد.
ساخت کشور تایوان

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پکیج آبیاری اتوماتیک گیاهان آپارتمانی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط