ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

پکیج تصفیه آب و فاضلاب شرکت کمپ

شرکت کمپ با تجربه 13 ساله در زمینه دستگاه های تصویه آب و فاضلاب اکنون یه یکی از قطب های صنعتی اصلی برای تولید و صادرات مبدل شده است . در همین راستا این شرکت اقدام به ارائه خدمات متنوعی برای مشتریان خود کرده است.

ازجمله پکیج های تصویه فاضلاب صنعتی و بهداشتی در انواع فلزی ، پلی اتیلن ، کامپوزیتی و فایبرگلاس در حجم های مختلف 5 و 7 و 10 و 12 و 15 و 20 تا 300 مترمکعبی و همچنین روکش محافظ اپوکسی و زینک ریچ برای بدنه فلزی و شرایط آب و هوایی نامناسب ، سپتیک تانک وچربی گیر میباشد .

پکیج های تصویه آب این شرکت به دلیل حجم بالا درخواست و گستردگی بازار دارای تنوع زیادی هست که به مشتریان عزیز این امکان را میدهد تا با توجه به نیاز و شرایط دقیقا محصول مورد نظر و نیاز خود را انتخاب کنند.

پکیج تصویه آب از جمله :
ازن زن ، رسوب زدای الکتریکی ، اسمز معکوس ، فیلتر شنی و کربنی ، سختی گیر ، هوا ده ، گند زدایی ، کلر زن ، فیلتر پرس میباشند.

با توجه به اینکه کلیه مراحل ساخت و تولید این پکیج ها در خود کارگاه و توسط نیروهای متخصص و ماهر انجام میگیرد بنابراین زمان تولید و حمل دستگاه و نصب و پشتیبانی آن به سرعت طی میشود و مشتریان عزیز میتوانند در زمان اندک از محصول نهایی استفاده و بهره ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره و راهنمایی میتوانید به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید یا با کارشناسان ما در سراسر نقاط کشور تماس حاصل نمایید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پکیج تصفیه آب و فاضلاب شرکت کمپ
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :